Συναισθηματική νοημοσύνη και επαγγελματική εξουθένωση. Μελέτη περίπτωσης: Έλληνες εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Κύριοι συγγραφείς: | Φούνταλη, Αναστασία, Μπότσαρη, Αναστασία |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2019
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5524 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η επαγγελματική εξουθένωση μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
ανά: Κυριακάκη, Γεωργία, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Θέματα ειδικής αγωγής
ανά: Στάθης Φ.
Έκδοση: (1994) -
Εκπαιδευτική ρομποτική πλατφόρμα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ανά: Παντελαίος, Μιλτιάδης
Έκδοση: (2019) -
Συναισθηματική νοημοσύνη και επιτυχημένη ηγεσία
ανά: Μουτεβελής, Παναγιώτης
Έκδοση: (2017) -
Η συναισθηματική νοημοσύνη γιατί το "EQ" είναι πιο σημαντικό από το "IQ";
ανά: Goleman Daniel
Έκδοση: (1998)