Νοηματική αποδόμηση κειμένων και δημιουργία στερεομετρικών οντοτήτων βάσει των επιμέρους εννοιών, με σκοπό τη δημιουργία αρχιτεκτονικής σύνθεσης. Μελέτη περίπτωσης: 1) Η μικρή γοργόνα, 2) Μουλάν, 3) Ποκαχόντας

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μαυρογιάννη, Ευγενία-Διονυσία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2020
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5519
_version_ 1780524993331855360
abstract Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία εκπονήθηκε ως μέρος του Προγράμματος Σπουδών «Πολιτικών Μηχανικών» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής για την ολοκλήρωση των σπουδών. Η εργασία αυτή αποτελεί μια πρωτότυπη πρόταση αξιοποίησης της έκτασης των νησιών Κανάκια, στη Σαλαμίνα. Μια ιδιαίτερα δημιουργική ιδέα που σκοπό έχει την αναψυχή μέσα από παιχνίδια και δραστηριότητες. Το θεματικό πάρκο σχεδιάστηκε από κοινού με τη συμφοιτήτριά μου Ρομίνα-Χριστίνα Ντουλέ. Η καθεμία σχεδίασε και διαμόρφωσε τους δικούς της χώρους-προτάσεις, ενώ παράλληλα συνεργαστήκαμε για τη δημιουργία των κοινών χώρων που είναι: ο λιμένας υποδοχής, η ξενοδοχειακή μονάδα, η είσοδος του πάρκου, η οργανωμένη παραλία, οι χώροι αναψυχής, οι φάροι. Σε αυτή την εργασία θα παρουσιαστούν οι χώροι που διαμόρφωσα εμπνευσμένοι από τα αντίστοιχα παραμύθια: 1) Η μικρή γοργόνα, 2) Μουλάν, 3) Ποκαχόντας, καθώς και οι κοινοί χώροι. Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί η δημιουργία θεματικού πάρκου. «Αποδομούνται» τα παραμύθια κατά τέτοιο τρόπο ώστε να διατηρηθούν τα βασικά τους νοήματα, τα οποία χρησιμοποιούνται στο σχεδιασμό των κατασκευών του πάρκου. Επελέγη να χωροθετηθούν οι κατασκευές στα νησιά Κανάκια της Σαλαμίνας, τα οποία αναδεικνύονται μέσα από δραστηριότητες και κατασκευές. Το θεματικό πάρκο αποτελεί ένα χώρο διάφορων δραστηριοτήτων με σκοπό την αναψυχή, την ενημέρωση και την εκπαίδευση μέσα από ειδικά διαμορφωμένους χώρους. Σκοπός είναι να επιτυγχάνονται η βιωματική δομημένη μάθηση -στα πλαίσια της ενσυναίσθησης των ηρωίδων και ηρώων της Disney- και η εκπαίδευση με κλασικές μεθόδους σε αντίστοιχους χώρους σεμιναρίων κλπ. Το πάρκο δίνει τη δυνατότητα ψυχαγωγίας και στο μικρότερο κομμάτι Γης παρέχει ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις διαμονής για τους επισκέπτες. Η διαμονή τους στην ξενοδοχειακή μονάδα, τους εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο εξερεύνησης του χώρου. Επιπλέον, το πάρκο αυτό διαθέτει και εναλλακτικές δραστηριότητες, όπως τραμπολίνο, παιχνίδια κρυμμένου θησαυρού και άλλα. Στόχος της δημιουργίας του θεματικού πάρκου είναι η αύξηση της τουριστικής επισκεψιμότητας όχι μόνο της Σαλαμίνας αλλά της ευρύτερης περιοχής. Η εργασία αποτελείται από 7 κεφάλαια. •Στο 1ο κεφάλαιο: Γίνεται αναφορά στη χωροθέτηση του θεματικού πάρκου, όπου αναλύονται τα ιστορικά και δημογραφικά στοιχεία του, στα αξιοθέατα της Σαλαμίνας στη περιοχή Αμπελάκια και τέλος στη γεωγραφική προσέγγιση των νήσων Κανάκια. •Στο 2ο κεφάλαιο: Περιγράφεται το θέμα του πάρκου, οι μύθοι, η ζωή και το έργο του Γουώλτ Ντίσνεϋ, καθώς και οι επιλεγμένοι μύθοι που θα συναντήσει ένας επισκέπτης στο πάρκο μέσα από τους συμβολισμούς τους. Ακόμη, δίνεται έμφαση στις έννοιες «ψυχολογία» και «αρχιτεκτονική» και κατά πόσο αυτές είναι αλληλένδετες μεταξύ τους. •Στο 3ο κεφάλαιο: Παρουσιάζεται η αρχιτεκτονική ιδέα του πάρκου με σκαριφήματα και σχετική λίστα δραστηριοτήτων. •Στο 4ο κεφάλαιο: Αναλύεται το κτιριολογικό προγράμματα. Επισυνάπτονται τα τελικά σκίτσα που υλοποιήθηκαν με τη βοήθεια χρήσης λογισμικού προγράμματος. •Στο 5ο κεφάλαιο: Παρουσιάζεται η τελική πρόταση με την προσθήκη στιγμιοτύπων από πρόγραμμα τρισδιάστατης οπτικοποίησης. •Στο 6ο κεφάλαιο: Καταγράφονται τα αναμενόμενα αποτελέσματα. •Στο 7ο κεφάλαιο: Παραρτήματα, Κτηματολόγιο, Νομοθεσίες.
abstracttranslated The following Dissertation Assignment was carried out as part of the Degree Programme "Civil Engineering" of the University of West Attica for completion of study. This project constitutes an original suggestion aiming to utilise the land on Kanakia Islands at Salamina. It is a significantly creative concept offering recreation through games and various activities. The theme park was designed in collaboration with my colleague Romina Düle. Each one of us designed and configured her own concept spaces, while at the same time we worked together on the creation of the shared spaces which are: the port of reception, the hotel unit, the park entrance, the organised beach, the recreation spaces, the lighthouses. This project will present the spaces I personally developed, which are inspired from the corresponding fairy tales: 1. The Little Mermaid 2. Mulan 3. Pocahontas as well as the shared spaces. The object of this assignment concerns the creation of a theme park. The fairy tales are "deconstructed" in such a way that their basic concepts are preserved and employed in the design of the park's structures. The Kanakia islands were selected as the designated area for the project as they can rise to prominence through activities and constructions. The theme park constitutes a space of various activities aiming to recreate, to inform and to educate by means of specially developed spaces. The purpose is to achieve a structured learning through experience (as in empathising with the heroines and heros of Disney) as well as educating with classic methods at suitable seminar spaces etc. The park offers the opportunity to entertain and on the smallest piece of land provides accomodation facilities for the visitors. The customers' stay in the hotel unit allows more time for further exploration of the space. In addition, this park features a wide range of alternative activites, such as trampolin, treasure hunting games and more. The aim of the creation of the theme park is to increase tourism not just on Salamina but also the surrounding area. The project consists of seven parts. • In the 1st part: The location selection of the theme park is mentioned in detail, along with an alaysis of the history and demographics of the area, the sights of Salamina in the area of Ampelakia and lastly the geographical proximity of Karnakia Islands to Salamina. • In the 2nd part: The theme of the park is described, the myths, the life and works of Walt Disney, as well as the selected stories which shall be encountered by a visitor at the park are illustrated through their symbolisms. Also, particular emphasis is put on the notions of "psychology" and "architecture" as well as to how closely these are intertwined with one another. • In the 3rd part: The main design concept of the park is presented through illustrations and a list of relating activities. • In the 4th part: The building order of construction is analysed. The final drawings which were completed with the use of CAD software are attached. • In the 5th part: The final proposal is showcased with the addition of highlights from a 3D visualisation software. • In the 6th part: The expected results are documented. • In the 7th part: Contains the Appendices, Land Registry and Legislation.
advisor
author Μαυρογιάννη, Ευγενία-Διονυσία
author_facet Μαυρογιάννη, Ευγενία-Διονυσία
author_sort Μαυρογιάννη, Ευγενία-Διονυσία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-5519
institution University of West Attica Campus II
keyword Ποκαχόντας
Η μικρή γοργόνα
Μουλάν
Θεματικό πάρκο
Αρχιτεκτονική
Σαλαμίνα
Χωροθέτηση
Χώροι αναψυχής
Ψυχαγωγία
Ψυχολογία
Στερεομετρία
Γεωμετρία
Αλληλοτομίες στερεών
Εκπαίδευση
Αρχιτεκτονική σύνθεση
Ξενοδοχειακή μονάδα
language Greek
physical 140
publishDate 2020
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-55192021-03-09T12:24:34Z Νοηματική αποδόμηση κειμένων και δημιουργία στερεομετρικών οντοτήτων βάσει των επιμέρους εννοιών, με σκοπό τη δημιουργία αρχιτεκτονικής σύνθεσης. Μελέτη περίπτωσης: 1) Η μικρή γοργόνα, 2) Μουλάν, 3) Ποκαχόντας Semantic deconstruction of texts and creation of stereometric entities based on the individual concepts, in order to create an architectural composition. Case study: 1) The little mermaid, 2) Mulan, 3) Pocahontas Μαυρογιάννη, Ευγενία-Διονυσία Εξαρχάκος, Γεώργιος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Αρχιτεκτονική - Πολεοδομία::Αρχιτεκτονικό Σχέδιο Ποκαχόντας Η μικρή γοργόνα Μουλάν Θεματικό πάρκο Αρχιτεκτονική Σαλαμίνα Χωροθέτηση Χώροι αναψυχής Ψυχαγωγία Ψυχολογία Στερεομετρία Γεωμετρία Αλληλοτομίες στερεών Εκπαίδευση Αρχιτεκτονική σύνθεση Ξενοδοχειακή μονάδα Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία εκπονήθηκε ως μέρος του Προγράμματος Σπουδών «Πολιτικών Μηχανικών» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής για την ολοκλήρωση των σπουδών. Η εργασία αυτή αποτελεί μια πρωτότυπη πρόταση αξιοποίησης της έκτασης των νησιών Κανάκια, στη Σαλαμίνα. Μια ιδιαίτερα δημιουργική ιδέα που σκοπό έχει την αναψυχή μέσα από παιχνίδια και δραστηριότητες. Το θεματικό πάρκο σχεδιάστηκε από κοινού με τη συμφοιτήτριά μου Ρομίνα-Χριστίνα Ντουλέ. Η καθεμία σχεδίασε και διαμόρφωσε τους δικούς της χώρους-προτάσεις, ενώ παράλληλα συνεργαστήκαμε για τη δημιουργία των κοινών χώρων που είναι: ο λιμένας υποδοχής, η ξενοδοχειακή μονάδα, η είσοδος του πάρκου, η οργανωμένη παραλία, οι χώροι αναψυχής, οι φάροι. Σε αυτή την εργασία θα παρουσιαστούν οι χώροι που διαμόρφωσα εμπνευσμένοι από τα αντίστοιχα παραμύθια: 1) Η μικρή γοργόνα, 2) Μουλάν, 3) Ποκαχόντας, καθώς και οι κοινοί χώροι. Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί η δημιουργία θεματικού πάρκου. «Αποδομούνται» τα παραμύθια κατά τέτοιο τρόπο ώστε να διατηρηθούν τα βασικά τους νοήματα, τα οποία χρησιμοποιούνται στο σχεδιασμό των κατασκευών του πάρκου. Επελέγη να χωροθετηθούν οι κατασκευές στα νησιά Κανάκια της Σαλαμίνας, τα οποία αναδεικνύονται μέσα από δραστηριότητες και κατασκευές. Το θεματικό πάρκο αποτελεί ένα χώρο διάφορων δραστηριοτήτων με σκοπό την αναψυχή, την ενημέρωση και την εκπαίδευση μέσα από ειδικά διαμορφωμένους χώρους. Σκοπός είναι να επιτυγχάνονται η βιωματική δομημένη μάθηση -στα πλαίσια της ενσυναίσθησης των ηρωίδων και ηρώων της Disney- και η εκπαίδευση με κλασικές μεθόδους σε αντίστοιχους χώρους σεμιναρίων κλπ. Το πάρκο δίνει τη δυνατότητα ψυχαγωγίας και στο μικρότερο κομμάτι Γης παρέχει ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις διαμονής για τους επισκέπτες. Η διαμονή τους στην ξενοδοχειακή μονάδα, τους εξασφαλίζει περισσότερο χρόνο εξερεύνησης του χώρου. Επιπλέον, το πάρκο αυτό διαθέτει και εναλλακτικές δραστηριότητες, όπως τραμπολίνο, παιχνίδια κρυμμένου θησαυρού και άλλα. Στόχος της δημιουργίας του θεματικού πάρκου είναι η αύξηση της τουριστικής επισκεψιμότητας όχι μόνο της Σαλαμίνας αλλά της ευρύτερης περιοχής. Η εργασία αποτελείται από 7 κεφάλαια. •Στο 1ο κεφάλαιο: Γίνεται αναφορά στη χωροθέτηση του θεματικού πάρκου, όπου αναλύονται τα ιστορικά και δημογραφικά στοιχεία του, στα αξιοθέατα της Σαλαμίνας στη περιοχή Αμπελάκια και τέλος στη γεωγραφική προσέγγιση των νήσων Κανάκια. •Στο 2ο κεφάλαιο: Περιγράφεται το θέμα του πάρκου, οι μύθοι, η ζωή και το έργο του Γουώλτ Ντίσνεϋ, καθώς και οι επιλεγμένοι μύθοι που θα συναντήσει ένας επισκέπτης στο πάρκο μέσα από τους συμβολισμούς τους. Ακόμη, δίνεται έμφαση στις έννοιες «ψυχολογία» και «αρχιτεκτονική» και κατά πόσο αυτές είναι αλληλένδετες μεταξύ τους. •Στο 3ο κεφάλαιο: Παρουσιάζεται η αρχιτεκτονική ιδέα του πάρκου με σκαριφήματα και σχετική λίστα δραστηριοτήτων. •Στο 4ο κεφάλαιο: Αναλύεται το κτιριολογικό προγράμματα. Επισυνάπτονται τα τελικά σκίτσα που υλοποιήθηκαν με τη βοήθεια χρήσης λογισμικού προγράμματος. •Στο 5ο κεφάλαιο: Παρουσιάζεται η τελική πρόταση με την προσθήκη στιγμιοτύπων από πρόγραμμα τρισδιάστατης οπτικοποίησης. •Στο 6ο κεφάλαιο: Καταγράφονται τα αναμενόμενα αποτελέσματα. •Στο 7ο κεφάλαιο: Παραρτήματα, Κτηματολόγιο, Νομοθεσίες. The following Dissertation Assignment was carried out as part of the Degree Programme "Civil Engineering" of the University of West Attica for completion of study. This project constitutes an original suggestion aiming to utilise the land on Kanakia Islands at Salamina. It is a significantly creative concept offering recreation through games and various activities. The theme park was designed in collaboration with my colleague Romina Düle. Each one of us designed and configured her own concept spaces, while at the same time we worked together on the creation of the shared spaces which are: the port of reception, the hotel unit, the park entrance, the organised beach, the recreation spaces, the lighthouses. This project will present the spaces I personally developed, which are inspired from the corresponding fairy tales: 1. The Little Mermaid 2. Mulan 3. Pocahontas as well as the shared spaces. The object of this assignment concerns the creation of a theme park. The fairy tales are "deconstructed" in such a way that their basic concepts are preserved and employed in the design of the park's structures. The Kanakia islands were selected as the designated area for the project as they can rise to prominence through activities and constructions. The theme park constitutes a space of various activities aiming to recreate, to inform and to educate by means of specially developed spaces. The purpose is to achieve a structured learning through experience (as in empathising with the heroines and heros of Disney) as well as educating with classic methods at suitable seminar spaces etc. The park offers the opportunity to entertain and on the smallest piece of land provides accomodation facilities for the visitors. The customers' stay in the hotel unit allows more time for further exploration of the space. In addition, this park features a wide range of alternative activites, such as trampolin, treasure hunting games and more. The aim of the creation of the theme park is to increase tourism not just on Salamina but also the surrounding area. The project consists of seven parts. • In the 1st part: The location selection of the theme park is mentioned in detail, along with an alaysis of the history and demographics of the area, the sights of Salamina in the area of Ampelakia and lastly the geographical proximity of Karnakia Islands to Salamina. • In the 2nd part: The theme of the park is described, the myths, the life and works of Walt Disney, as well as the selected stories which shall be encountered by a visitor at the park are illustrated through their symbolisms. Also, particular emphasis is put on the notions of "psychology" and "architecture" as well as to how closely these are intertwined with one another. • In the 3rd part: The main design concept of the park is presented through illustrations and a list of relating activities. • In the 4th part: The building order of construction is analysed. The final drawings which were completed with the use of CAD software are attached. • In the 5th part: The final proposal is showcased with the addition of highlights from a 3D visualisation software. • In the 6th part: The expected results are documented. • In the 7th part: Contains the Appendices, Land Registry and Legislation. 2020-10-13 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5519 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 140 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/5519/3/civ_43143.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Αρχιτεκτονική - Πολεοδομία::Αρχιτεκτονικό Σχέδιο
Μαυρογιάννη, Ευγενία-Διονυσία
Νοηματική αποδόμηση κειμένων και δημιουργία στερεομετρικών οντοτήτων βάσει των επιμέρους εννοιών, με σκοπό τη δημιουργία αρχιτεκτονικής σύνθεσης. Μελέτη περίπτωσης: 1) Η μικρή γοργόνα, 2) Μουλάν, 3) Ποκαχόντας
title Νοηματική αποδόμηση κειμένων και δημιουργία στερεομετρικών οντοτήτων βάσει των επιμέρους εννοιών, με σκοπό τη δημιουργία αρχιτεκτονικής σύνθεσης. Μελέτη περίπτωσης: 1) Η μικρή γοργόνα, 2) Μουλάν, 3) Ποκαχόντας
title_full Νοηματική αποδόμηση κειμένων και δημιουργία στερεομετρικών οντοτήτων βάσει των επιμέρους εννοιών, με σκοπό τη δημιουργία αρχιτεκτονικής σύνθεσης. Μελέτη περίπτωσης: 1) Η μικρή γοργόνα, 2) Μουλάν, 3) Ποκαχόντας
title_fullStr Νοηματική αποδόμηση κειμένων και δημιουργία στερεομετρικών οντοτήτων βάσει των επιμέρους εννοιών, με σκοπό τη δημιουργία αρχιτεκτονικής σύνθεσης. Μελέτη περίπτωσης: 1) Η μικρή γοργόνα, 2) Μουλάν, 3) Ποκαχόντας
title_full_unstemmed Νοηματική αποδόμηση κειμένων και δημιουργία στερεομετρικών οντοτήτων βάσει των επιμέρους εννοιών, με σκοπό τη δημιουργία αρχιτεκτονικής σύνθεσης. Μελέτη περίπτωσης: 1) Η μικρή γοργόνα, 2) Μουλάν, 3) Ποκαχόντας
title_short Νοηματική αποδόμηση κειμένων και δημιουργία στερεομετρικών οντοτήτων βάσει των επιμέρους εννοιών, με σκοπό τη δημιουργία αρχιτεκτονικής σύνθεσης. Μελέτη περίπτωσης: 1) Η μικρή γοργόνα, 2) Μουλάν, 3) Ποκαχόντας
title_sort νοηματική αποδόμηση κειμένων και δημιουργία στερεομετρικών οντοτήτων βάσει των επιμέρους εννοιών, με σκοπό τη δημιουργία αρχιτεκτονικής σύνθεσης. μελέτη περίπτωσης: 1) η μικρή γοργόνα, 2) μουλάν, 3) ποκαχόντας
title_translated Semantic deconstruction of texts and creation of stereometric entities based on the individual concepts, in order to create an architectural composition. Case study: 1) The little mermaid, 2) Mulan, 3) Pocahontas
topic TPSH::Αρχιτεκτονική - Πολεοδομία::Αρχιτεκτονικό Σχέδιο
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5519