Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2020
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5429 |
_version_ | 1780524988536717312 |
---|---|
abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την σχεδίαση και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με τη βοήθεια της μηχανής Unreal Engine 4. Η ανάπτυξη παιχνιδιών με Game Engines έχει δώσει την δυνατότητα στους προγραμματιστές και στις βιομηχανίες να μπορούν να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν ένα παιχνίδι με μεγαλύτερη ευκολία και αποτελεσματικότητα. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ξεκινάει με μια ιστορική αναδρομή, του αντικειμένου και συνεχίζει αναλύοντας τα Game Engines, επικεντρώνοντας στην λειτουργεία του Unreal Engine 4. Τελικός σκοπός της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός FPS(First Person Shooter) παιχνιδιού με χρήση του Unreal Engine 4. |
abstracttranslated | The present thesis is a study on the design and the development of a video game using Game Engines. In particular we are using the Unreal Engine 4. Nowadays, it is common that the game industry is developing games using Game Engines. Game Engines are a more stable approach on designing and developing a 3D game, giving more reliability, effectiveness and offering more convenience on developing a video Game with easily available tools that anybody can acquire and learn. The thesis starts with a historical review of game development, explains how a Game Engine works, and gives details of Unreal Engine 4 and how can be implemented. Finally the development of a 3D FPS (First Person Shooter) Video Game based on Unreal Engine 4 from scratch is presented |
advisor | |
author | Μπαμπούρης, Μαριος |
author_facet | Μπαμπούρης, Μαριος |
author_sort | Μπαμπούρης, Μαριος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-5429 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Unreal Engine 4 Game engine Διαδικτυακά παιχνίδια First – Person Shooting FPS Ηλεκτρονικά παιχνίδια Gaming Ανάπτυξη παιγνίου |
language | Greek |
physical | 72 |
publishDate | 2020 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-54292020-10-20T08:06:26Z Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4 Μπαμπούρης, Μαριος Κουκουλέτσος, Κωνσταντίνος Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) Unreal Engine 4 Game engine Διαδικτυακά παιχνίδια First – Person Shooting FPS Ηλεκτρονικά παιχνίδια Gaming Ανάπτυξη παιγνίου Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την σχεδίαση και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με τη βοήθεια της μηχανής Unreal Engine 4. Η ανάπτυξη παιχνιδιών με Game Engines έχει δώσει την δυνατότητα στους προγραμματιστές και στις βιομηχανίες να μπορούν να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν ένα παιχνίδι με μεγαλύτερη ευκολία και αποτελεσματικότητα. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ξεκινάει με μια ιστορική αναδρομή, του αντικειμένου και συνεχίζει αναλύοντας τα Game Engines, επικεντρώνοντας στην λειτουργεία του Unreal Engine 4. Τελικός σκοπός της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός FPS(First Person Shooter) παιχνιδιού με χρήση του Unreal Engine 4. The present thesis is a study on the design and the development of a video game using Game Engines. In particular we are using the Unreal Engine 4. Nowadays, it is common that the game industry is developing games using Game Engines. Game Engines are a more stable approach on designing and developing a 3D game, giving more reliability, effectiveness and offering more convenience on developing a video Game with easily available tools that anybody can acquire and learn. The thesis starts with a historical review of game development, explains how a Game Engine works, and gives details of Unreal Engine 4 and how can be implemented. Finally the development of a 3D FPS (First Person Shooter) Video Game based on Unreal Engine 4 from scratch is presented 2020-08-28 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5429 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 72 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/5429/4/cse44959.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) Μπαμπούρης, Μαριος Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4 |
title | Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4 |
title_full | Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4 |
title_fullStr | Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4 |
title_full_unstemmed | Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4 |
title_short | Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4 |
title_sort | ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή unreal engine 4 |
topic | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5429 |