Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μπαμπούρης, Μαριος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2020
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5429
_version_ 1780524988536717312
abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την σχεδίαση και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με τη βοήθεια της μηχανής Unreal Engine 4. Η ανάπτυξη παιχνιδιών με Game Engines έχει δώσει την δυνατότητα στους προγραμματιστές και στις βιομηχανίες να μπορούν να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν ένα παιχνίδι με μεγαλύτερη ευκολία και αποτελεσματικότητα. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ξεκινάει με μια ιστορική αναδρομή, του αντικειμένου και συνεχίζει αναλύοντας τα Game Engines, επικεντρώνοντας στην λειτουργεία του Unreal Engine 4. Τελικός σκοπός της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός FPS(First Person Shooter) παιχνιδιού με χρήση του Unreal Engine 4.
abstracttranslated The present thesis is a study on the design and the development of a video game using Game Engines. In particular we are using the Unreal Engine 4. Nowadays, it is common that the game industry is developing games using Game Engines. Game Engines are a more stable approach on designing and developing a 3D game, giving more reliability, effectiveness and offering more convenience on developing a video Game with easily available tools that anybody can acquire and learn. The thesis starts with a historical review of game development, explains how a Game Engine works, and gives details of Unreal Engine 4 and how can be implemented. Finally the development of a 3D FPS (First Person Shooter) Video Game based on Unreal Engine 4 from scratch is presented
advisor
author Μπαμπούρης, Μαριος
author_facet Μπαμπούρης, Μαριος
author_sort Μπαμπούρης, Μαριος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-5429
institution University of West Attica Campus II
keyword Unreal Engine 4
Game engine
Διαδικτυακά παιχνίδια
First – Person Shooting
FPS
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gaming
Ανάπτυξη παιγνίου
language Greek
physical 72
publishDate 2020
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-54292020-10-20T08:06:26Z Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4 Μπαμπούρης, Μαριος Κουκουλέτσος, Κωνσταντίνος Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) Unreal Engine 4 Game engine Διαδικτυακά παιχνίδια First – Person Shooting FPS Ηλεκτρονικά παιχνίδια Gaming Ανάπτυξη παιγνίου Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την σχεδίαση και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με τη βοήθεια της μηχανής Unreal Engine 4. Η ανάπτυξη παιχνιδιών με Game Engines έχει δώσει την δυνατότητα στους προγραμματιστές και στις βιομηχανίες να μπορούν να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν ένα παιχνίδι με μεγαλύτερη ευκολία και αποτελεσματικότητα. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ξεκινάει με μια ιστορική αναδρομή, του αντικειμένου και συνεχίζει αναλύοντας τα Game Engines, επικεντρώνοντας στην λειτουργεία του Unreal Engine 4. Τελικός σκοπός της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός FPS(First Person Shooter) παιχνιδιού με χρήση του Unreal Engine 4. The present thesis is a study on the design and the development of a video game using Game Engines. In particular we are using the Unreal Engine 4. Nowadays, it is common that the game industry is developing games using Game Engines. Game Engines are a more stable approach on designing and developing a 3D game, giving more reliability, effectiveness and offering more convenience on developing a video Game with easily available tools that anybody can acquire and learn. The thesis starts with a historical review of game development, explains how a Game Engine works, and gives details of Unreal Engine 4 and how can be implemented. Finally the development of a 3D FPS (First Person Shooter) Video Game based on Unreal Engine 4 from scratch is presented 2020-08-28 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5429 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 72 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/5429/4/cse44959.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software)
Μπαμπούρης, Μαριος
Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4
title Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4
title_full Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4
title_fullStr Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4
title_full_unstemmed Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4
title_short Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4
title_sort ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή unreal engine 4
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software)
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5429