Χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε μηχανές πρόωσης σύγχρονων εμπορικών πλοίων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Τσανίδης, Παναγιώτης
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2020
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5362
_version_ 1780524629626978304
abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η επισκόπηση τεχνολογιών για τη χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε κινητήρες σύγχρονων εμπορικών πλοίων (κυρίως των LNG carriers). Το πρώτο κεφάλαιο αποτελείται από την εισαγωγή του θέματος που εξετάζεται, τον σκοπό & στόχο της εργασίας, καθώς και μια διαχρονική εξέλιξη των ναυτικών μηχανών. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στις συμβατικές ναυτικές πετρελαιομηχανές, με σκοπό την ανάπτυξη υποβάθρου, μιας και οι μηχανές αυτές αποτελούν τον “πρόγονο” των νεότερων τεχνολογιών. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο καύσιμο LNG, καθώς και στα μέσα αποθήκευσης, διαχείρισης και μεταφοράς του, εντός του πλοίου. Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται ανάλυση των συστημάτων πρόωσης LNG, με χρονολογική σειρά εξελίξεων και μεγαλύτερη έμφαση στα νεότερα συστήματα υψηλότερου βαθμού απόδοσης. Καταληκτικά, εξάγονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις, σχετικά με τις διαφορετικές τεχνολογίες που αναλύθηκαν στα προηγούμενα κεφάλαια. Παρατίθεται η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε καθώς και ένα παράρτημα.
abstracttranslated The objective of this thesis is the survey of technologies of LNG usage for the propulsion of modern commercial ships. The first chapter consists of an introduction of this subject, the purpose and goal of the thesis, and also the evolution of marine engines. The second chapter refers to conventional diesel marine engines, to create a background, as they are the “ancestors” of future technologies. The third chapter refers to LNG fuel, and also the containment and management systems. In the fourth chapter, there is an analysis of LNG propulsion systems, with chronological order of development and a greater emphasis for newer systems with a higher efficiency level. Finally, there is the conclusion and suggestions, about the technologies of previous chapters, as well as the bibliographic references, and an appendix.
advisor
author Τσανίδης, Παναγιώτης
author_facet Τσανίδης, Παναγιώτης
author_sort Τσανίδης, Παναγιώτης
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-5362
institution University of West Attica Campus II
keyword Υγροποιημένο φυσικό αέριο
LNG
Liquefied natural gas
Ναυτικές μηχανές
Πετρελαιομηχανές
Συστήματα πρόωσης
language Greek
physical 160
publishDate 2020
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-53622020-07-29T10:23:51Z Χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε μηχανές πρόωσης σύγχρονων εμπορικών πλοίων The use of LNG for the propulsion of modern commercial ships Τσανίδης, Παναγιώτης Θεοδωρακάκος, Ανδρέας Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Τεχνολογία::Μηχανές Εσωτερικής Καύσης TPSH::Τεχνολογία::Ναυτική Μηχανική Υγροποιημένο φυσικό αέριο LNG Liquefied natural gas Ναυτικές μηχανές Πετρελαιομηχανές Συστήματα πρόωσης Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η επισκόπηση τεχνολογιών για τη χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε κινητήρες σύγχρονων εμπορικών πλοίων (κυρίως των LNG carriers). Το πρώτο κεφάλαιο αποτελείται από την εισαγωγή του θέματος που εξετάζεται, τον σκοπό & στόχο της εργασίας, καθώς και μια διαχρονική εξέλιξη των ναυτικών μηχανών. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στις συμβατικές ναυτικές πετρελαιομηχανές, με σκοπό την ανάπτυξη υποβάθρου, μιας και οι μηχανές αυτές αποτελούν τον “πρόγονο” των νεότερων τεχνολογιών. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο καύσιμο LNG, καθώς και στα μέσα αποθήκευσης, διαχείρισης και μεταφοράς του, εντός του πλοίου. Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται ανάλυση των συστημάτων πρόωσης LNG, με χρονολογική σειρά εξελίξεων και μεγαλύτερη έμφαση στα νεότερα συστήματα υψηλότερου βαθμού απόδοσης. Καταληκτικά, εξάγονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις, σχετικά με τις διαφορετικές τεχνολογίες που αναλύθηκαν στα προηγούμενα κεφάλαια. Παρατίθεται η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε καθώς και ένα παράρτημα. The objective of this thesis is the survey of technologies of LNG usage for the propulsion of modern commercial ships. The first chapter consists of an introduction of this subject, the purpose and goal of the thesis, and also the evolution of marine engines. The second chapter refers to conventional diesel marine engines, to create a background, as they are the “ancestors” of future technologies. The third chapter refers to LNG fuel, and also the containment and management systems. In the fourth chapter, there is an analysis of LNG propulsion systems, with chronological order of development and a greater emphasis for newer systems with a higher efficiency level. Finally, there is the conclusion and suggestions, about the technologies of previous chapters, as well as the bibliographic references, and an appendix. 2020-07-16 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5362 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 160 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/5362/4/mec_45903.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τεχνολογία::Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
TPSH::Τεχνολογία::Ναυτική Μηχανική
Τσανίδης, Παναγιώτης
Χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε μηχανές πρόωσης σύγχρονων εμπορικών πλοίων
title Χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε μηχανές πρόωσης σύγχρονων εμπορικών πλοίων
title_full Χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε μηχανές πρόωσης σύγχρονων εμπορικών πλοίων
title_fullStr Χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε μηχανές πρόωσης σύγχρονων εμπορικών πλοίων
title_full_unstemmed Χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε μηχανές πρόωσης σύγχρονων εμπορικών πλοίων
title_short Χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε μηχανές πρόωσης σύγχρονων εμπορικών πλοίων
title_sort χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (lng) σε μηχανές πρόωσης σύγχρονων εμπορικών πλοίων
title_translated The use of LNG for the propulsion of modern commercial ships
topic TPSH::Τεχνολογία::Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
TPSH::Τεχνολογία::Ναυτική Μηχανική
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5362