Ανάπτυξη λογισμικού πρωτοτύπου επιτραπέζιου παιχνιδιού Splendor και AI agents
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2020
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5357 |
_version_ | 1780524629129953280 |
---|---|
abstract | Στα πλαίσια αυτής της πτυχιακής εργασίας αναπτύχθηκε σε γλώσσα Java ένα πρωτότυπο του επιτραπέζιου παιχνιδιού πολλών παικτών ‘Splendor’. Η αρχιτεκτονική του κώδικα αποτελεί πρότυπο ώστε να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη και άλλων πρωτοτύπων επιτραπέζιων παιχνιδιών. Αναπτύχθηκαν επίσης δύο παίκτες τεχνητής ευφυϊας (AI agents) οι οποίοι «παίζουν» αξιοπρεπώς το παιχνίδι. Η αρχιτεκτονική του κώδικα και οι βιβλιοθήκες συναρτήσεων που αναπτύχθηκε μπορεί να βοηθήσει στο μέλλον στη βελτίωση της απόδοσης των παικτών τεχνητής ευφυϊας. Σημαντικό στοιχείο επίσης είναι η δυνατότητα παραγωγής αναλυτικών δεδομένων κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού προκειμένου να οδηγήσει στην εκπαίδευση παικτών τεχνητής ευφυϊας μέσω reinforcement learning. |
abstracttranslated | In this degree thesis a prototype of the multi-player boardgame ‘Splendor’ has been developed. The development has done in Java (DrJava framework). The software architecture has been designed sο as to become a guide for the development of other software prototypes of boardgames. Two AI agents-players have also been developed who can play the game decently. These agents could be used as examples of more efficient AI players in the future. Moreover, during the game the code produces a log file that is very useful for the training of AI players through reinforcement learning. |
advisor | |
author | Μετάφας, Ευάγγελος |
author_facet | Μετάφας, Ευάγγελος |
author_sort | Μετάφας, Ευάγγελος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-5357 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Java Boardgame Ευφυείς πράκτορες Επιτραπέζια παιχνίδια Τεχνητή νοημοσύνη |
language | Greek |
physical | 143 |
publishDate | 2020 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-53572020-07-29T06:58:24Z Ανάπτυξη λογισμικού πρωτοτύπου επιτραπέζιου παιχνιδιού Splendor και AI agents Software prototype of the boardgame Splendor and AI agents Μετάφας, Ευάγγελος Ραγκούση, Μαρία Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη Java Boardgame Ευφυείς πράκτορες Επιτραπέζια παιχνίδια Τεχνητή νοημοσύνη Στα πλαίσια αυτής της πτυχιακής εργασίας αναπτύχθηκε σε γλώσσα Java ένα πρωτότυπο του επιτραπέζιου παιχνιδιού πολλών παικτών ‘Splendor’. Η αρχιτεκτονική του κώδικα αποτελεί πρότυπο ώστε να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη και άλλων πρωτοτύπων επιτραπέζιων παιχνιδιών. Αναπτύχθηκαν επίσης δύο παίκτες τεχνητής ευφυϊας (AI agents) οι οποίοι «παίζουν» αξιοπρεπώς το παιχνίδι. Η αρχιτεκτονική του κώδικα και οι βιβλιοθήκες συναρτήσεων που αναπτύχθηκε μπορεί να βοηθήσει στο μέλλον στη βελτίωση της απόδοσης των παικτών τεχνητής ευφυϊας. Σημαντικό στοιχείο επίσης είναι η δυνατότητα παραγωγής αναλυτικών δεδομένων κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού προκειμένου να οδηγήσει στην εκπαίδευση παικτών τεχνητής ευφυϊας μέσω reinforcement learning. In this degree thesis a prototype of the multi-player boardgame ‘Splendor’ has been developed. The development has done in Java (DrJava framework). The software architecture has been designed sο as to become a guide for the development of other software prototypes of boardgames. Two AI agents-players have also been developed who can play the game decently. These agents could be used as examples of more efficient AI players in the future. Moreover, during the game the code produces a log file that is very useful for the training of AI players through reinforcement learning. 2020-07-22 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5357 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 143 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/5357/4/eee_46894.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη Μετάφας, Ευάγγελος Ανάπτυξη λογισμικού πρωτοτύπου επιτραπέζιου παιχνιδιού Splendor και AI agents |
title | Ανάπτυξη λογισμικού πρωτοτύπου επιτραπέζιου παιχνιδιού Splendor και AI agents |
title_full | Ανάπτυξη λογισμικού πρωτοτύπου επιτραπέζιου παιχνιδιού Splendor και AI agents |
title_fullStr | Ανάπτυξη λογισμικού πρωτοτύπου επιτραπέζιου παιχνιδιού Splendor και AI agents |
title_full_unstemmed | Ανάπτυξη λογισμικού πρωτοτύπου επιτραπέζιου παιχνιδιού Splendor και AI agents |
title_short | Ανάπτυξη λογισμικού πρωτοτύπου επιτραπέζιου παιχνιδιού Splendor και AI agents |
title_sort | ανάπτυξη λογισμικού πρωτοτύπου επιτραπέζιου παιχνιδιού splendor και ai agents |
title_translated | Software prototype of the boardgame Splendor and AI agents |
topic | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5357 |