Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2020
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5327 |
_version_ | 1780524983017013248 |
---|---|
abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού και πιο συγκεκριμένα ενός εικονικού μουσείου. Το λογισμικό υλοποιείται στην μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών της Unity. Εντός του θα προσομοιάζεται η εμπειρία της επίσκεψης σε ένα μουσείο, μέσα σε ένα τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον στο οποίο ο χρήστης θα περιηγείται ελεύθερα και θα ενημερώνεται για τα εκθέματα. Θα υλοποιεί επίσης, επιπρόσθετες λειτουργίες με διαδραστικό χαρακτήρα, με σκοπό την ενίσχυση της εκπαιδευτικής του αξίας. Παράλληλα η εργασία στο θεωρητικό της μέρος, μελετάει τα εικονικά μουσεία αλλά και το ευρύτερο πεδίο σχετικά με περιβάλλοντα μάθησης που κάνουν χρήση των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας, του διαδικτύου, των εκπαιδευτικών και πολιτιστικών ψηφιακών πόρων που παρέχονται ελεύθερα· εξετάζει τις δυνατότητες που αυτά προσφέρουν στην βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας· και τέλος, καταπιάνεται με σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις ως προς τον ρόλο και την μέγιστη δυνατή αξιοποίηση τέτοιου είδους εκπαιδευτικών εγχειρημάτων και την σημασία τους στην δια βίου μάθηση και την αυτοδιαχείρισή της. |
abstracttranslated | The following thesis examines the creation of an educational software, and more precisely a virtual museum. The software has been developed under the Unity Game Engine. The program simulates a visit to a museum through a 3D virtual environment in which the user navigates freely while collecting information about the exhibits. Additionally, it implements interactive actions, so as to enhance the software’s learning value. At the same time, the thesis studies the theoretical framework of virtual museums per se, as well as the generic field around learning environments which take advantage of virtual reality technologies, the internet, and the free digital cultural and educational resources. It also examines the possibilities of improvement in the learning experience based on those educational fields. Finally, it examines modern educational approaches regarding their role, as well as their optimal usage and importance in managing lifelong and self-directed learning. |
advisor | |
author | Νιτσάκης, Αλέξανδρος |
author_facet | Νιτσάκης, Αλέξανδρος |
author_sort | Νιτσάκης, Αλέξανδρος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-5327 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Unity Unity3d Virtual museum Εικονική πραγματικότητα Εικονικό μουσείο Εικονικό περιβάλλον Game engine |
language | Greek |
physical | 66 |
publishDate | 2020 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-53272020-07-16T10:12:41Z Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity Development of a virtual museum under Unity Game Engine Νιτσάκης, Αλέξανδρος Γεωργούλη, Κατερίνα Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Εικονική Πραγματικότητα Unity Unity3d Virtual museum Εικονική πραγματικότητα Εικονικό μουσείο Εικονικό περιβάλλον Game engine Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού και πιο συγκεκριμένα ενός εικονικού μουσείου. Το λογισμικό υλοποιείται στην μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών της Unity. Εντός του θα προσομοιάζεται η εμπειρία της επίσκεψης σε ένα μουσείο, μέσα σε ένα τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον στο οποίο ο χρήστης θα περιηγείται ελεύθερα και θα ενημερώνεται για τα εκθέματα. Θα υλοποιεί επίσης, επιπρόσθετες λειτουργίες με διαδραστικό χαρακτήρα, με σκοπό την ενίσχυση της εκπαιδευτικής του αξίας. Παράλληλα η εργασία στο θεωρητικό της μέρος, μελετάει τα εικονικά μουσεία αλλά και το ευρύτερο πεδίο σχετικά με περιβάλλοντα μάθησης που κάνουν χρήση των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας, του διαδικτύου, των εκπαιδευτικών και πολιτιστικών ψηφιακών πόρων που παρέχονται ελεύθερα· εξετάζει τις δυνατότητες που αυτά προσφέρουν στην βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας· και τέλος, καταπιάνεται με σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις ως προς τον ρόλο και την μέγιστη δυνατή αξιοποίηση τέτοιου είδους εκπαιδευτικών εγχειρημάτων και την σημασία τους στην δια βίου μάθηση και την αυτοδιαχείρισή της. The following thesis examines the creation of an educational software, and more precisely a virtual museum. The software has been developed under the Unity Game Engine. The program simulates a visit to a museum through a 3D virtual environment in which the user navigates freely while collecting information about the exhibits. Additionally, it implements interactive actions, so as to enhance the software’s learning value. At the same time, the thesis studies the theoretical framework of virtual museums per se, as well as the generic field around learning environments which take advantage of virtual reality technologies, the internet, and the free digital cultural and educational resources. It also examines the possibilities of improvement in the learning experience based on those educational fields. Finally, it examines modern educational approaches regarding their role, as well as their optimal usage and importance in managing lifelong and self-directed learning. 2020-07 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5327 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 66 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/5327/4/cse43208.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Εικονική Πραγματικότητα Νιτσάκης, Αλέξανδρος Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity |
title | Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity |
title_full | Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity |
title_fullStr | Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity |
title_full_unstemmed | Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity |
title_short | Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity |
title_sort | ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον unity |
title_translated | Development of a virtual museum under Unity Game Engine |
topic | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Εικονική Πραγματικότητα |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5327 |