Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Κύριοι συγγραφείς: | Μουρούτσος, Νεκτάριος, Βασίλης, Μάριος |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2020
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5320 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
ανά: Μαρκόγιαννη, Βασιλική
Έκδοση: (2018) -
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
ανά: Δημοπούλου, Ελένη
Έκδοση: (2018) -
Internet marketing strategy, implementation and practice
ανά: Chaffey Dave 1963-
Έκδοση: (2006) -
Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
ανά: Κρασσάς, Γεράσιμος
Έκδοση: (2017) -
Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
ανά: Μίσιου, Αφροδίτη, κ.ά.
Έκδοση: (2014)