Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Μουρούτσος, Νεκτάριος, Βασίλης, Μάριος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2020
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5320
_version_ 1780524982338584576
abstract Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και την συμβολή του διαδικτύου σε αυτές. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη αναφορά στη σημασία και τα χαρακτηριστικά του διαδικτύου, καθώς και τον τρόπο που αυτό επηρεάζει τις επιχειρήσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον, εστιάζεται η προσοχή στην έννοια της επιχειρηματικότητας, αναλύοντας ορισμένες μορφές και είδη της. Αναφέρονται επίσης, οι πολύπαθες μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα της κρίσης και η δυσκολία χρηματοδότησης τους, καθώς οι μορφές χρηματοδότησης αυτών των επιχειρήσεων. Επιπροσθέτως, γίνεται αναφορά στα είδη επιχειρηματικής στρατηγικής διοίκησης και πως μέσω μιας επιλογής στρατηγικής, μια επιχείρηση ή οργανισμός δημιουργεί ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για να φτάσει τελικά στο όραμα του. Τελειώνοντας, αναλύονται τα χαρακτηριστικά και οι μέθοδοι του ψηφιακού μάρκετινγκ και το ρόλο που διαδραματίζει το διαδίκτυο εν γένει στην εξέλιξη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης.
advisor
author Μουρούτσος, Νεκτάριος
Βασίλης, Μάριος
author_facet Μουρούτσος, Νεκτάριος
Βασίλης, Μάριος
author_sort Μουρούτσος, Νεκτάριος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-5320
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαδίκτυο
Επιχειρηματικότητα
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
language Greek
physical 54
publishDate 2020
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-53202020-07-15T08:39:27Z Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων Μουρούτσος, Νεκτάριος Βασίλης, Μάριος Αλεξόπουλος, Ανδρέας Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing Διαδίκτυο Επιχειρηματικότητα Μικρομεσαίες επιχειρήσεις Ψηφιακό μάρκετινγκ Κοινωνικά δίκτυα Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και την συμβολή του διαδικτύου σε αυτές. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη αναφορά στη σημασία και τα χαρακτηριστικά του διαδικτύου, καθώς και τον τρόπο που αυτό επηρεάζει τις επιχειρήσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον, εστιάζεται η προσοχή στην έννοια της επιχειρηματικότητας, αναλύοντας ορισμένες μορφές και είδη της. Αναφέρονται επίσης, οι πολύπαθες μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα της κρίσης και η δυσκολία χρηματοδότησης τους, καθώς οι μορφές χρηματοδότησης αυτών των επιχειρήσεων. Επιπροσθέτως, γίνεται αναφορά στα είδη επιχειρηματικής στρατηγικής διοίκησης και πως μέσω μιας επιλογής στρατηγικής, μια επιχείρηση ή οργανισμός δημιουργεί ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για να φτάσει τελικά στο όραμα του. Τελειώνοντας, αναλύονται τα χαρακτηριστικά και οι μέθοδοι του ψηφιακού μάρκετινγκ και το ρόλο που διαδραματίζει το διαδίκτυο εν γένει στην εξέλιξη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης. 2020-07-01 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5320 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 54 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/5320/4/log_12929-log_12428.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Μουρούτσος, Νεκτάριος
Βασίλης, Μάριος
Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
title Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
title_full Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
title_fullStr Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
title_full_unstemmed Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
title_short Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
title_sort η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5320