Σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2020
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5281 |
_version_ | 1780278376030797824 |
---|---|
abstract | Το θέμα της παρούσης μεταπτυχιακής εργασίας είναι οι «Σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση» και αναλύεται ως εξής:Στο 1ο μέρος εμπεριέχεται το 1ο κεφάλαιο με τίτλος: «Εισαγωγικά στοιχεία της Διατριβής» στο οποίο καταγράφεται ο σκοπός και οι στόχοι της διατριβής αλλά και η διάρθρωσή της. Το 2ο κεφάλαιο με τίτλο: «Εισαγωγικές έννοιες του θέματος» στο οποίο παρουσιάζεται η ιστορική αναδρομή του θέματος (η βασική συμφωνία και η αποστολή της IAMU), η εξέλιξη της εκπαίδευσης και της κατάρτισης που στηρίζει τις θαλάσσιες επιχειρησιακές σταδιοδρομίες, η παρούσα κατάσταση / status quo, η αλλαγή οδηγών και τάσεων και τέλος το όραμα ενός ΠΝΕ βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Το 3ο κεφάλαιο με τίτλο: «Μεθοδολογία του BoK (Body of Knowledge)» και παρατίθενται το πεδίο εφαρμογής και η υποστηρικτική φιλοσοφία για το BoK (εκπαίδευση με βάση τα αποτελέσματα, διεθνοποίηση έναντι παγκοσμιοποίησης), το IEB (Independent Examinations Board) βήματα και διαδικασία επιτροπής για την ανάπτυξη BoK (προκαταρκτική έρευνα, κωδικοποίηση των απαντήσεων της έρευνας και σύνδεση με την ταξινόμηση του Bloom), η ταξινόμηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων (οι ταξινομήσεις μαθησιακών αποτελεσμάτων που χρησιμοποιούνται στο σώμα της γνώσης, ο γνωστικός τομέας - ο συναισθηματικός τομέας - ο ψυχοκινητικός τομέας και τα επίπεδα επίτευξής του) και τέλος τα επίπεδα GMP (Tier A / Β / C / D). Το 4ο κεφάλαιο με τίτλο: «Παρουσίαση του BoK (Body of Knowledge)» και επισημαίνονται οι δεξιότητες που σχετίζονται με την ταξινόμηση του Bloom (KSAs που σχετίζονται με τον γνωστικό τομέα και τα επίπεδα επίτευξης, που σχετίζονται με τον συναισθηματικό τομέα και τα επίπεδα επίτευξης, που σχετίζονται με τον ψυχοκινητικό τομέα και τα επίπεδα επίτευξης), τα μαθησιακά αποτελέσματα σχετικά με τις δεξιότητες ILOs (ΠΜΑ) για τον γνωστικό τομέα, ΠΜΑ για τον επηρεασμένο τομέα, ΠΜΑ για τον ψυχοκινητικό τομέα). Το 5ο κεφάλαιο με τίτλο: «Μελλοντικές εκτιμήσεις για το BoK (Body of Knowledge)» και στοιχειοθετούνται προηγούμενες σχετικές μελέτες, γενικές μελλοντικές εκτιμήσεις, το μέλλον του BoK (περιοδική ανασκόπηση του BoK, επέκταση του πεδίου εφαρμογής, σχέση με άλλες πτυχές της εργασίας IAMU). Στο 2ο μέρος εμπεριέχεται το 1ο κεφάλαιο με τίτλο: «Περιοδικό πλαίσιο της Ναυτικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ελλάδα» στο οποίο αναλύεται η Ναυτική Εκπαίδευση στην Ελλάδα (τα Επαγγελματικά Λύκεια, η εκπαίδευση στις Α.Ε.Ν.), το Πληροφοριακό Σύστημα Ναυτικής Σταδιοδρομίας – MARIS (αναμενόμενα αποτελέσματα και εκροές - MARIS), και η βιβλιογραφική επισκόπηση του θέματος. Στο 2ο κεφάλαιο με τίτλο: «Μελέτη περίπτωσης: Πρόγραμμα σπουδών ΚΕΣΕΝ» παρατίθενται ο εκπαιδευτικός κύκλος Σπουδών για την απόκτηση διπλώματος Πλοιάρχου Α’ και Β’ τάξης Ε.Ν και η συσχέτισή τους με το BoK. Τέλος παρατίθενται σύγχρονες δραστικές πλατφόρμες εκπαίδευσης. Το 3ο και τελευταίο κεφάλαιο τα: «Συμπεράσματα» παρουσιάζονται επιγραμματικά οι σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση. |
abstracttranslated | The topic of this postgraduate thesis is «Modern developments in maritime education and training» and is analyzed as follows:
Part 1 contains the first chapter entitled: «Introductory elements of the Dissertation» which records the purpose and objectives of the dissertation and its structure. The 2nd chapter is entitled: «Introductory concepts of the topic» which presents the historical background of the topic (the basic agreement and the mission of IAMU), the evolution of education and training that supports maritime business careers, the current situation / status quo, the change of drivers and trends and finally the vision of a PNE in the short, medium and long term. Chapter 3rd is entitled: «BoK’s Methodology» (Body of Knowledge), lists the field of application and the supporting philosophy for BoK (results-based education, globalization versus globalization), the IEB (Independent Examinations Board) steps and process BoK development committee (preliminary research, coding of research responses and link to Bloom classification), classification of learning outcomes (classifications of learning outcomes used in the body of knowledge, cognitive sector - emotion Ikos sector - psychomotor domain and the achievement levels) and finally GMP levels (Tier A / B / C / D). Chapter 4th is entitled: «Presentation of the BoK (Body of Knowledge)» and highlights the skills related to Bloom's classification (KSA) related to the cognitive sector and achievement levels, related to the emotional sector and achievement levels, related to the psychomotor sector and achievement levels), learning outcomes related to skills (ICT for the cognitive sector, ILOs for the affected sector, ILO for the psychomotor sector). Chapter 5th is entitled: «Future Assessments for BoK (Body of Knowledge)» and documents previous relevant studies, general future assessments, the future of BoK (periodic review of BoK, expansion of the scope of application, in relation to other aspects of IAMU work ).
Part 2 contains the 1st chapter entitled: «Periodical framework of Maritime education and training in Greece» which analyzes Maritime Education in Greece (Vocational High Schools, training in AEN), the Naval Career Information System - MARIS (expected results and outflows - MARIS), and the bibliographic overview of the subject.
The 2nd chapter is entitled: «Case study: KESEN study program» the educational cycle of Studies for obtaining a diploma of Master A’ and B’ class EN and their correlation with BoK are listed. Finally, modern active training platforms are listed.
The 3rd and last chapter: «Conclusions» summarize the current developments in maritime education and training. |
advisor | |
author | Σαραντόπουλος, Γεώργιος |
author_facet | Σαραντόπουλος, Γεώργιος |
author_sort | Σαραντόπουλος, Γεώργιος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
format | Μεταπτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-5281 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Ναυτική εκπαίδευση Ναυτική κατάρτιση Body of Knowledge Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης |
language | Greek |
physical | 127 |
publishDate | 2020 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-52812020-06-15T08:45:27Z Σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση Contemporary developments in maritime education and training Σαραντόπουλος, Γεώργιος Νικητάκος, Νικήτας Παπαχρήστος, Δημήτριος TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση Ναυτική εκπαίδευση Ναυτική κατάρτιση Body of Knowledge Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης Το θέμα της παρούσης μεταπτυχιακής εργασίας είναι οι «Σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση» και αναλύεται ως εξής:Στο 1ο μέρος εμπεριέχεται το 1ο κεφάλαιο με τίτλος: «Εισαγωγικά στοιχεία της Διατριβής» στο οποίο καταγράφεται ο σκοπός και οι στόχοι της διατριβής αλλά και η διάρθρωσή της. Το 2ο κεφάλαιο με τίτλο: «Εισαγωγικές έννοιες του θέματος» στο οποίο παρουσιάζεται η ιστορική αναδρομή του θέματος (η βασική συμφωνία και η αποστολή της IAMU), η εξέλιξη της εκπαίδευσης και της κατάρτισης που στηρίζει τις θαλάσσιες επιχειρησιακές σταδιοδρομίες, η παρούσα κατάσταση / status quo, η αλλαγή οδηγών και τάσεων και τέλος το όραμα ενός ΠΝΕ βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Το 3ο κεφάλαιο με τίτλο: «Μεθοδολογία του BoK (Body of Knowledge)» και παρατίθενται το πεδίο εφαρμογής και η υποστηρικτική φιλοσοφία για το BoK (εκπαίδευση με βάση τα αποτελέσματα, διεθνοποίηση έναντι παγκοσμιοποίησης), το IEB (Independent Examinations Board) βήματα και διαδικασία επιτροπής για την ανάπτυξη BoK (προκαταρκτική έρευνα, κωδικοποίηση των απαντήσεων της έρευνας και σύνδεση με την ταξινόμηση του Bloom), η ταξινόμηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων (οι ταξινομήσεις μαθησιακών αποτελεσμάτων που χρησιμοποιούνται στο σώμα της γνώσης, ο γνωστικός τομέας - ο συναισθηματικός τομέας - ο ψυχοκινητικός τομέας και τα επίπεδα επίτευξής του) και τέλος τα επίπεδα GMP (Tier A / Β / C / D). Το 4ο κεφάλαιο με τίτλο: «Παρουσίαση του BoK (Body of Knowledge)» και επισημαίνονται οι δεξιότητες που σχετίζονται με την ταξινόμηση του Bloom (KSAs που σχετίζονται με τον γνωστικό τομέα και τα επίπεδα επίτευξης, που σχετίζονται με τον συναισθηματικό τομέα και τα επίπεδα επίτευξης, που σχετίζονται με τον ψυχοκινητικό τομέα και τα επίπεδα επίτευξης), τα μαθησιακά αποτελέσματα σχετικά με τις δεξιότητες ILOs (ΠΜΑ) για τον γνωστικό τομέα, ΠΜΑ για τον επηρεασμένο τομέα, ΠΜΑ για τον ψυχοκινητικό τομέα). Το 5ο κεφάλαιο με τίτλο: «Μελλοντικές εκτιμήσεις για το BoK (Body of Knowledge)» και στοιχειοθετούνται προηγούμενες σχετικές μελέτες, γενικές μελλοντικές εκτιμήσεις, το μέλλον του BoK (περιοδική ανασκόπηση του BoK, επέκταση του πεδίου εφαρμογής, σχέση με άλλες πτυχές της εργασίας IAMU). Στο 2ο μέρος εμπεριέχεται το 1ο κεφάλαιο με τίτλο: «Περιοδικό πλαίσιο της Ναυτικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ελλάδα» στο οποίο αναλύεται η Ναυτική Εκπαίδευση στην Ελλάδα (τα Επαγγελματικά Λύκεια, η εκπαίδευση στις Α.Ε.Ν.), το Πληροφοριακό Σύστημα Ναυτικής Σταδιοδρομίας – MARIS (αναμενόμενα αποτελέσματα και εκροές - MARIS), και η βιβλιογραφική επισκόπηση του θέματος. Στο 2ο κεφάλαιο με τίτλο: «Μελέτη περίπτωσης: Πρόγραμμα σπουδών ΚΕΣΕΝ» παρατίθενται ο εκπαιδευτικός κύκλος Σπουδών για την απόκτηση διπλώματος Πλοιάρχου Α’ και Β’ τάξης Ε.Ν και η συσχέτισή τους με το BoK. Τέλος παρατίθενται σύγχρονες δραστικές πλατφόρμες εκπαίδευσης. Το 3ο και τελευταίο κεφάλαιο τα: «Συμπεράσματα» παρουσιάζονται επιγραμματικά οι σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση. The topic of this postgraduate thesis is «Modern developments in maritime education and training» and is analyzed as follows: Part 1 contains the first chapter entitled: «Introductory elements of the Dissertation» which records the purpose and objectives of the dissertation and its structure. The 2nd chapter is entitled: «Introductory concepts of the topic» which presents the historical background of the topic (the basic agreement and the mission of IAMU), the evolution of education and training that supports maritime business careers, the current situation / status quo, the change of drivers and trends and finally the vision of a PNE in the short, medium and long term. Chapter 3rd is entitled: «BoK’s Methodology» (Body of Knowledge), lists the field of application and the supporting philosophy for BoK (results-based education, globalization versus globalization), the IEB (Independent Examinations Board) steps and process BoK development committee (preliminary research, coding of research responses and link to Bloom classification), classification of learning outcomes (classifications of learning outcomes used in the body of knowledge, cognitive sector - emotion Ikos sector - psychomotor domain and the achievement levels) and finally GMP levels (Tier A / B / C / D). Chapter 4th is entitled: «Presentation of the BoK (Body of Knowledge)» and highlights the skills related to Bloom's classification (KSA) related to the cognitive sector and achievement levels, related to the emotional sector and achievement levels, related to the psychomotor sector and achievement levels), learning outcomes related to skills (ICT for the cognitive sector, ILOs for the affected sector, ILO for the psychomotor sector). Chapter 5th is entitled: «Future Assessments for BoK (Body of Knowledge)» and documents previous relevant studies, general future assessments, the future of BoK (periodic review of BoK, expansion of the scope of application, in relation to other aspects of IAMU work ). Part 2 contains the 1st chapter entitled: «Periodical framework of Maritime education and training in Greece» which analyzes Maritime Education in Greece (Vocational High Schools, training in AEN), the Naval Career Information System - MARIS (expected results and outflows - MARIS), and the bibliographic overview of the subject. The 2nd chapter is entitled: «Case study: KESEN study program» the educational cycle of Studies for obtaining a diploma of Master A’ and B’ class EN and their correlation with BoK are listed. Finally, modern active training platforms are listed. The 3rd and last chapter: «Conclusions» summarize the current developments in maritime education and training. 2020-05 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5281 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. Πανεπιστήμιο Αιγαίου 127 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/5281/4/ntst8056118.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση Σαραντόπουλος, Γεώργιος Σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση |
title | Σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση |
title_full | Σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση |
title_fullStr | Σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση |
title_full_unstemmed | Σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση |
title_short | Σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση |
title_sort | σύγχρονες εξελίξεις στη ναυτική εκπαίδευση και κατάρτιση |
title_translated | Contemporary developments in maritime education and training |
topic | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5281 |