Οικονομοτεχνική μελέτη μετατροπής της Δ/Η Adtranz σε ηλεκτράμαξα για τον ΟΣΕ

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κόντας, Παύλος
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2020
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5206
_version_ 1780278370141995008
abstract Η νέα ενεργειακή κρίση είναι εδω.Είναι μια κρίση τελείως διαφορετική απο τις προηγούμενες που εμφανίστηκαν τρείς δεκαετίες πρίν που χαρακτηρίζονταν απο προβλήματα στην παραγωγή και περιορισμούς στην προμήθεια πρωτογενούς ενέργειας. Η παγκόσμια οικονομία διψά για ενέργεια και αυτό φαίνεται στους αυξητικούς ρυθμούς της κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας. Η σημερινή κρίση επιβάλλεται απο την αλλαγή του κλίματος και απαιτούνται πόροι για έρευνα ώστε να βρεθούν και να προωθηθούν εναλλακτικές πηγές ενέργειας αλλα και νέες τεχνολογίες αποθήκευσης της ηλεκτρικής ενέργειας. Τα ορυκτά καύσιμα συνεχίζουν να κυριαρχούν στο ενεργειακό ισοζύγιο καλύπτωντας το 85% της παγκόσμιας ζήτησης. Η αύξηση των τιμών συνδιαζόμενη με τη μείωση των αποθεμάτων μας οδηγεί σε εναλλακτικές μορφές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Ηλεκτρική ενέργεια που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κινήσει αυτοκίνητα , πλοία , τραίνα. Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να μελετηθεί το κατά πόσο είναι συμφέρουσα η μετατροπή ενός πετρελαιοκίνητου τραίνου τύπου ADtranz σε ηλεκτροκίνητο χρησιμοποιόντας σαν βάση τεχνολογίες και μηχανισμούς που ήδη χρησιμοποιούνται στο ηλεκτροκίνητο μέρος του στόλου της Τραινοσέ, τις ηλεκτράμαξες Hellas Sprinter της SIEMENS.
abstracttranslated The new energy crisis is here. It is a crisis completely different from the previous ones that emerged three decades ago and were characterized by production problems and restrictions on primary energy supply. The world economy is thirsty for energy and this is reflected in the rising rates of primary energy consumption. The current crisis is dictated by climate change and research resources are needed to find and promote alternative energy sources and new energy storage technologies. Fossil fuel continues to dominate the energy balance, accounting for 85% of global demand. The increase in prices coupled with the decrease in reserves leads to alternative forms of electricity generation. Electricity that can be used to drive cars, ships, trains. The purpose of this thesis is to study the benefits of converting a diesel-powered ADtranz train into an electric-powered one , using technologies and mechanisms already used in the electric-powered train of the Trainose fleet, the SIEMENS Hellas Sprinter.
advisor
author Κόντας, Παύλος
author_facet Κόντας, Παύλος
author_sort Κόντας, Παύλος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-5206
institution University of West Attica Campus II
keyword Οικονομοτεχνική μελέτη
ADtranz DE 2000
Ηλεκτροκινητήρες
Ηλεκτροκίνητη έλξη
Σιδηροδρομική τεχνολογία
Siemens Hellas Spriter
Μετατροπή μηχανής
language Greek
physical 48
publishDate 2020
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-52062020-02-25T08:14:52Z Οικονομοτεχνική μελέτη μετατροπής της Δ/Η Adtranz σε ηλεκτράμαξα για τον ΟΣΕ Techno-economic study on the conversion of an Adtranz model train to electrically powered train for OSE Κόντας, Παύλος Τσουκαλάς, Βασίλειος TPSH::Τεχνολογία Οικονομοτεχνική μελέτη ADtranz DE 2000 Ηλεκτροκινητήρες Ηλεκτροκίνητη έλξη Σιδηροδρομική τεχνολογία Siemens Hellas Spriter Μετατροπή μηχανής Η νέα ενεργειακή κρίση είναι εδω.Είναι μια κρίση τελείως διαφορετική απο τις προηγούμενες που εμφανίστηκαν τρείς δεκαετίες πρίν που χαρακτηρίζονταν απο προβλήματα στην παραγωγή και περιορισμούς στην προμήθεια πρωτογενούς ενέργειας. Η παγκόσμια οικονομία διψά για ενέργεια και αυτό φαίνεται στους αυξητικούς ρυθμούς της κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας. Η σημερινή κρίση επιβάλλεται απο την αλλαγή του κλίματος και απαιτούνται πόροι για έρευνα ώστε να βρεθούν και να προωθηθούν εναλλακτικές πηγές ενέργειας αλλα και νέες τεχνολογίες αποθήκευσης της ηλεκτρικής ενέργειας. Τα ορυκτά καύσιμα συνεχίζουν να κυριαρχούν στο ενεργειακό ισοζύγιο καλύπτωντας το 85% της παγκόσμιας ζήτησης. Η αύξηση των τιμών συνδιαζόμενη με τη μείωση των αποθεμάτων μας οδηγεί σε εναλλακτικές μορφές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Ηλεκτρική ενέργεια που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κινήσει αυτοκίνητα , πλοία , τραίνα. Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να μελετηθεί το κατά πόσο είναι συμφέρουσα η μετατροπή ενός πετρελαιοκίνητου τραίνου τύπου ADtranz σε ηλεκτροκίνητο χρησιμοποιόντας σαν βάση τεχνολογίες και μηχανισμούς που ήδη χρησιμοποιούνται στο ηλεκτροκίνητο μέρος του στόλου της Τραινοσέ, τις ηλεκτράμαξες Hellas Sprinter της SIEMENS. The new energy crisis is here. It is a crisis completely different from the previous ones that emerged three decades ago and were characterized by production problems and restrictions on primary energy supply. The world economy is thirsty for energy and this is reflected in the rising rates of primary energy consumption. The current crisis is dictated by climate change and research resources are needed to find and promote alternative energy sources and new energy storage technologies. Fossil fuel continues to dominate the energy balance, accounting for 85% of global demand. The increase in prices coupled with the decrease in reserves leads to alternative forms of electricity generation. Electricity that can be used to drive cars, ships, trains. The purpose of this thesis is to study the benefits of converting a diesel-powered ADtranz train into an electric-powered one , using technologies and mechanisms already used in the electric-powered train of the Trainose fleet, the SIEMENS Hellas Sprinter. 2020-02 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5206 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. Πανεπιστήμιο Αιγαίου 48 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/5206/4/ntst8056108.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τεχνολογία
Κόντας, Παύλος
Οικονομοτεχνική μελέτη μετατροπής της Δ/Η Adtranz σε ηλεκτράμαξα για τον ΟΣΕ
title Οικονομοτεχνική μελέτη μετατροπής της Δ/Η Adtranz σε ηλεκτράμαξα για τον ΟΣΕ
title_full Οικονομοτεχνική μελέτη μετατροπής της Δ/Η Adtranz σε ηλεκτράμαξα για τον ΟΣΕ
title_fullStr Οικονομοτεχνική μελέτη μετατροπής της Δ/Η Adtranz σε ηλεκτράμαξα για τον ΟΣΕ
title_full_unstemmed Οικονομοτεχνική μελέτη μετατροπής της Δ/Η Adtranz σε ηλεκτράμαξα για τον ΟΣΕ
title_short Οικονομοτεχνική μελέτη μετατροπής της Δ/Η Adtranz σε ηλεκτράμαξα για τον ΟΣΕ
title_sort οικονομοτεχνική μελέτη μετατροπής της δ/η adtranz σε ηλεκτράμαξα για τον οσε
title_translated Techno-economic study on the conversion of an Adtranz model train to electrically powered train for OSE
topic TPSH::Τεχνολογία
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5206