Σχεδίαση μεσαίου μεγέθους δομικών στοιχείων αεροσκάφους

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Μπότος, Βασίλειος, Ντέσκος, Λουκάς
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2019
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5122
_version_ 1780525082217545728
abstract Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας με τίτλο, σχεδίαση μεσαίου μεγέθους δομικών στοιχείων αεροσκάφους, είναι η μοντελοποίηση των δύο θυρών (cargo door) φόρτωσης-εκφόρτωσης του στρατιωτικού αεροσκάφους Airbus A400M. Τα σχέδια στα οποία βασίστηκε η εργασία είναι αυτά που δόθηκαν από την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας του συναδέλφου Δήμου Μιχαήλ, ο οποίος σχεδίασε μέρος της ατράκτου του στρατιωτικού αεροσκάφους A400M. Μελετώντας τα σχέδια της ατράκτου του αεροσκάφους, υπολογίστηκαν οι εξωτερικές διαστάσεις των δύο θυρών που σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να ταιριάξουν με την άτρακτο του συναδέλφου και να είναι λειτουργικές. Αρχικά παρατίθενται θεματολογικά στοιχεία για τα αεροπλάνα, εμβαθύνοντας σε αυτά από μηχανολογικής άποψης και ανάλυσης. Εν συνεχεία γίνεται μια αναφορά στα συστήματα σχεδίασης και ανάλυσης CAD-CAM-CAE, στα οποία στηρίχτηκε ο σχεδιασμός της κάθε θύρας. Η βασική μεθοδολογία όμως που βασίστηκε η εργασία και μοντελοποιήθηκε το σχέδιο των δύο θυρών είναι η αντίστροφη μηχανική. Στη συνέχεια βάση των πληροφοριών που συλλέχθηκαν από διάφορες εικόνες και σχέδια του αεροσκάφους, σχεδιάστηκαν τα επιμέρους τμήματα του εσωτερικού της κάθε πόρτας. Εν συνεχεία πραγματοποιήθηκαν δοκιμές συναρμογής αυτών με την άτρακτο, καθώς και δοκιμή αντοχής της κάτω πόρτας όπου δέχεται μεγάλο όγκο φορτίου. Τέλος, συμπεριλαμβάνονται μηχανολογικά σχέδια του κάθε επιμέρους τμήματος της κάθε πόρτας. Όλα τα σχέδια πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση του προγράμματος Autodesk® Inventor®.
abstracttranslated The subject of this thesis, titled "Medium-sized Aircraft Structured Design", is the design of the two loading / unloading cargo door of the Airbus A400M military aircraft. The projects on which the research and design were based are those given by the elaboration of the diploma thesis of colleague Dimou Michael, who designed part of the A400M military aircraft. By studying the airframe's planes, the external dimensions of the two doors designed to fit to the colleague's fuselage and to be functional. Firstly, a thematic data for airplanes is presented, looking into them from an engineering point of view and analysis. Then a reference is made to the CAD-CAM-CAE design and analysis systems, on which the design of each port was based. The basic methodology, however, that the work was based on and the design of the two portals was designed is reverse engineering. Therefore, based on the information collected from various aircraft images and drawings, the individual parts of the interior of each door were sketched. Then, they were assembled with the shaft as well as a bottom door strength test where it receives a large load volume. Finally, engineering drawings of each individual section of each door are included. Every one of the sketches was designed with the use of Autodesk® Inventor® program.
advisor
author Μπότος, Βασίλειος
Ντέσκος, Λουκάς
author_facet Μπότος, Βασίλειος
Ντέσκος, Λουκάς
author_sort Μπότος, Βασίλειος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-5122
institution University of West Attica Campus II
keyword Αεροσκάφη
Autodesk Inventor
CAD
Σχεδίαση αεροσκάφους
language Greek
physical 131
publishDate 2019
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-51222019-11-25T08:56:44Z Σχεδίαση μεσαίου μεγέθους δομικών στοιχείων αεροσκάφους Design of medium sized structural component of aircraft Μπότος, Βασίλειος Ντέσκος, Λουκάς Σαγιάς, Βασίλειος Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Τεχνολογία::Μηχανολογία Αεροσκάφη Autodesk Inventor CAD Σχεδίαση αεροσκάφους Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας με τίτλο, σχεδίαση μεσαίου μεγέθους δομικών στοιχείων αεροσκάφους, είναι η μοντελοποίηση των δύο θυρών (cargo door) φόρτωσης-εκφόρτωσης του στρατιωτικού αεροσκάφους Airbus A400M. Τα σχέδια στα οποία βασίστηκε η εργασία είναι αυτά που δόθηκαν από την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας του συναδέλφου Δήμου Μιχαήλ, ο οποίος σχεδίασε μέρος της ατράκτου του στρατιωτικού αεροσκάφους A400M. Μελετώντας τα σχέδια της ατράκτου του αεροσκάφους, υπολογίστηκαν οι εξωτερικές διαστάσεις των δύο θυρών που σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να ταιριάξουν με την άτρακτο του συναδέλφου και να είναι λειτουργικές. Αρχικά παρατίθενται θεματολογικά στοιχεία για τα αεροπλάνα, εμβαθύνοντας σε αυτά από μηχανολογικής άποψης και ανάλυσης. Εν συνεχεία γίνεται μια αναφορά στα συστήματα σχεδίασης και ανάλυσης CAD-CAM-CAE, στα οποία στηρίχτηκε ο σχεδιασμός της κάθε θύρας. Η βασική μεθοδολογία όμως που βασίστηκε η εργασία και μοντελοποιήθηκε το σχέδιο των δύο θυρών είναι η αντίστροφη μηχανική. Στη συνέχεια βάση των πληροφοριών που συλλέχθηκαν από διάφορες εικόνες και σχέδια του αεροσκάφους, σχεδιάστηκαν τα επιμέρους τμήματα του εσωτερικού της κάθε πόρτας. Εν συνεχεία πραγματοποιήθηκαν δοκιμές συναρμογής αυτών με την άτρακτο, καθώς και δοκιμή αντοχής της κάτω πόρτας όπου δέχεται μεγάλο όγκο φορτίου. Τέλος, συμπεριλαμβάνονται μηχανολογικά σχέδια του κάθε επιμέρους τμήματος της κάθε πόρτας. Όλα τα σχέδια πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση του προγράμματος Autodesk® Inventor®. The subject of this thesis, titled "Medium-sized Aircraft Structured Design", is the design of the two loading / unloading cargo door of the Airbus A400M military aircraft. The projects on which the research and design were based are those given by the elaboration of the diploma thesis of colleague Dimou Michael, who designed part of the A400M military aircraft. By studying the airframe's planes, the external dimensions of the two doors designed to fit to the colleague's fuselage and to be functional. Firstly, a thematic data for airplanes is presented, looking into them from an engineering point of view and analysis. Then a reference is made to the CAD-CAM-CAE design and analysis systems, on which the design of each port was based. The basic methodology, however, that the work was based on and the design of the two portals was designed is reverse engineering. Therefore, based on the information collected from various aircraft images and drawings, the individual parts of the interior of each door were sketched. Then, they were assembled with the shaft as well as a bottom door strength test where it receives a large load volume. Finally, engineering drawings of each individual section of each door are included. Every one of the sketches was designed with the use of Autodesk® Inventor® program. 2019-10 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5122 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 131 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/5122/4/mec42589%2c%20mec41248.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τεχνολογία::Μηχανολογία
Μπότος, Βασίλειος
Ντέσκος, Λουκάς
Σχεδίαση μεσαίου μεγέθους δομικών στοιχείων αεροσκάφους
title Σχεδίαση μεσαίου μεγέθους δομικών στοιχείων αεροσκάφους
title_full Σχεδίαση μεσαίου μεγέθους δομικών στοιχείων αεροσκάφους
title_fullStr Σχεδίαση μεσαίου μεγέθους δομικών στοιχείων αεροσκάφους
title_full_unstemmed Σχεδίαση μεσαίου μεγέθους δομικών στοιχείων αεροσκάφους
title_short Σχεδίαση μεσαίου μεγέθους δομικών στοιχείων αεροσκάφους
title_sort σχεδίαση μεσαίου μεγέθους δομικών στοιχείων αεροσκάφους
title_translated Design of medium sized structural component of aircraft
topic TPSH::Τεχνολογία::Μηχανολογία
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5122