Ανάπτυξη παιγνίου με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Python
Κύριος συγγραφέας: | Ανδρεάτος, Παντελεήμων |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2019
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5044 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εργαστηριακός οδηγός γλώσσας προγραμματισμού Python
ανά: Κουλούρας, Γρηγόριος Η., κ.ά.
Έκδοση: (2014) -
Ανάπτυξη εφαρμογής με σκοπό την διαχείριση και επεξεργασία πολλαπλών αρχείων csv, με την χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Python
ανά: Ηλιόπουλος, Ιωάννης
Έκδοση: (2020) -
Ανάπτυξη λογισμικού υπολογισμού σταθεράς ροπής αδράνειας με χρήση σειρών
ανά: Ψιμόπουλος, Παντελής
Έκδοση: (2013) -
Η διδασκαλία του προγραμματισμού στο γυμνάσιο με το snap!
ανά: Μολέ, Άννα
Έκδοση: (2015) -
Η χρήση του αισθητήρα ανίχνευσης Kinect της Microsoft σε εκπαιδευτικό περιβάλλον: Μια μελέτη περίπτωσης στα εργαστήρια προγραμματισμού
ανά: Καραγεώργος, Αχιλλέας, κ.ά.
Έκδοση: (2013)