Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2019
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4967 |
_version_ | 1780278360578981888 |
---|---|
abstract | Το ζήτημα της διδασκαλίας του προγραμματισμού έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τους ερευνητές τα τελευταία 20 χρόνια. Επίσης, η εκμάθηση του προγραμματισμού έχει αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια με την βοήθεια, ωστόσο, της εξέλιξη της τεχνολογίας. Τα γενικά αποτελέσματα έχουν υποδείξει τη δυσκολία που συναντούν οι άπειροι προγραμματιστές, όσον αφορά την διαδικασία εφαρμογής βασικών αρχών και λειτουργιών του προγραμματισμού. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας του προγραμματισμού. Επομένως, κρίνεται απαραίτητη η ορθή επιλογή του τρόπου διδασκαλίας προγραμματισμού και των παραδειγμάτων που χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία. Σκοπός είναι η εξάλειψη των δυσκολιών και η δημιουργία ενός ευχάριστου αντικειμένου, που θα προσελκύει τους μαθητές/τριες. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική επισκόπηση με όλες τις μέχρι τώρα δυσκολίες της εκμάθησης του προγραμματισμού, καθώς και τις πρόσφατες καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης του προγραμματισμού. |
abstracttranslated | The issue of teaching programming to novices has been of particular concern to researchers over the last 20 years. Also, learning programming has changed radically in recent years with the help of technology advances. Overall results have indicated the difficulty encountered by inexperienced developers in the process of implementing basic programming principles and functions. This is largely due to the traditional way of teaching programming.
Therefore, it is necessary to choose the right way of teaching programming and the examples used in teaching. The goal is to eliminate the difficulties and create a pleasant object that will attract students. This paper is a bibliographic overview with all the difficulties of programming learning, as well as the recent innovative programming training methods. |
advisor | |
author | Καρύδη, Σοφία |
author_facet | Καρύδη, Σοφία |
author_sort | Καρύδη, Σοφία |
collection | Okeanis Institutional Repository |
format | Μεταπτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-4967 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Προγραμματισμός Γλώσσες προγραμματισμού Διδακτική του προγραμματισμού |
language | Greek |
physical | 107 |
publishDate | 2019 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-49672019-07-19T09:11:59Z Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού Καρύδη, Σοφία Κουκουλέτσος, Κωνσταντίνος TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού Προγραμματισμός Γλώσσες προγραμματισμού Διδακτική του προγραμματισμού Το ζήτημα της διδασκαλίας του προγραμματισμού έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τους ερευνητές τα τελευταία 20 χρόνια. Επίσης, η εκμάθηση του προγραμματισμού έχει αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια με την βοήθεια, ωστόσο, της εξέλιξη της τεχνολογίας. Τα γενικά αποτελέσματα έχουν υποδείξει τη δυσκολία που συναντούν οι άπειροι προγραμματιστές, όσον αφορά την διαδικασία εφαρμογής βασικών αρχών και λειτουργιών του προγραμματισμού. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας του προγραμματισμού. Επομένως, κρίνεται απαραίτητη η ορθή επιλογή του τρόπου διδασκαλίας προγραμματισμού και των παραδειγμάτων που χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία. Σκοπός είναι η εξάλειψη των δυσκολιών και η δημιουργία ενός ευχάριστου αντικειμένου, που θα προσελκύει τους μαθητές/τριες. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική επισκόπηση με όλες τις μέχρι τώρα δυσκολίες της εκμάθησης του προγραμματισμού, καθώς και τις πρόσφατες καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης του προγραμματισμού. The issue of teaching programming to novices has been of particular concern to researchers over the last 20 years. Also, learning programming has changed radically in recent years with the help of technology advances. Overall results have indicated the difficulty encountered by inexperienced developers in the process of implementing basic programming principles and functions. This is largely due to the traditional way of teaching programming. Therefore, it is necessary to choose the right way of teaching programming and the examples used in teaching. The goal is to eliminate the difficulties and create a pleasant object that will attract students. This paper is a bibliographic overview with all the difficulties of programming learning, as well as the recent innovative programming training methods. 2019-07-18 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4967 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 107 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4967/4/ais-0132.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού Καρύδη, Σοφία Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού |
title | Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού |
title_full | Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού |
title_fullStr | Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού |
title_full_unstemmed | Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού |
title_short | Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού |
title_sort | καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού |
topic | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4967 |