Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Καρύδη, Σοφία
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2019
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4967
_version_ 1780278360578981888
abstract Το ζήτημα της διδασκαλίας του προγραμματισμού έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τους ερευνητές τα τελευταία 20 χρόνια. Επίσης, η εκμάθηση του προγραμματισμού έχει αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια με την βοήθεια, ωστόσο, της εξέλιξη της τεχνολογίας. Τα γενικά αποτελέσματα έχουν υποδείξει τη δυσκολία που συναντούν οι άπειροι προγραμματιστές, όσον αφορά την διαδικασία εφαρμογής βασικών αρχών και λειτουργιών του προγραμματισμού. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας του προγραμματισμού. Επομένως, κρίνεται απαραίτητη η ορθή επιλογή του τρόπου διδασκαλίας προγραμματισμού και των παραδειγμάτων που χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία. Σκοπός είναι η εξάλειψη των δυσκολιών και η δημιουργία ενός ευχάριστου αντικειμένου, που θα προσελκύει τους μαθητές/τριες. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική επισκόπηση με όλες τις μέχρι τώρα δυσκολίες της εκμάθησης του προγραμματισμού, καθώς και τις πρόσφατες καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης του προγραμματισμού.
abstracttranslated The issue of teaching programming to novices has been of particular concern to researchers over the last 20 years. Also, learning programming has changed radically in recent years with the help of technology advances. Overall results have indicated the difficulty encountered by inexperienced developers in the process of implementing basic programming principles and functions. This is largely due to the traditional way of teaching programming. Therefore, it is necessary to choose the right way of teaching programming and the examples used in teaching. The goal is to eliminate the difficulties and create a pleasant object that will attract students. This paper is a bibliographic overview with all the difficulties of programming learning, as well as the recent innovative programming training methods.
advisor
author Καρύδη, Σοφία
author_facet Καρύδη, Σοφία
author_sort Καρύδη, Σοφία
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4967
institution University of West Attica Campus II
keyword Προγραμματισμός
Γλώσσες προγραμματισμού
Διδακτική του προγραμματισμού
language Greek
physical 107
publishDate 2019
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-49672019-07-19T09:11:59Z Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού Καρύδη, Σοφία Κουκουλέτσος, Κωνσταντίνος TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού Προγραμματισμός Γλώσσες προγραμματισμού Διδακτική του προγραμματισμού Το ζήτημα της διδασκαλίας του προγραμματισμού έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τους ερευνητές τα τελευταία 20 χρόνια. Επίσης, η εκμάθηση του προγραμματισμού έχει αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια με την βοήθεια, ωστόσο, της εξέλιξη της τεχνολογίας. Τα γενικά αποτελέσματα έχουν υποδείξει τη δυσκολία που συναντούν οι άπειροι προγραμματιστές, όσον αφορά την διαδικασία εφαρμογής βασικών αρχών και λειτουργιών του προγραμματισμού. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας του προγραμματισμού. Επομένως, κρίνεται απαραίτητη η ορθή επιλογή του τρόπου διδασκαλίας προγραμματισμού και των παραδειγμάτων που χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία. Σκοπός είναι η εξάλειψη των δυσκολιών και η δημιουργία ενός ευχάριστου αντικειμένου, που θα προσελκύει τους μαθητές/τριες. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική επισκόπηση με όλες τις μέχρι τώρα δυσκολίες της εκμάθησης του προγραμματισμού, καθώς και τις πρόσφατες καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης του προγραμματισμού. The issue of teaching programming to novices has been of particular concern to researchers over the last 20 years. Also, learning programming has changed radically in recent years with the help of technology advances. Overall results have indicated the difficulty encountered by inexperienced developers in the process of implementing basic programming principles and functions. This is largely due to the traditional way of teaching programming. Therefore, it is necessary to choose the right way of teaching programming and the examples used in teaching. The goal is to eliminate the difficulties and create a pleasant object that will attract students. This paper is a bibliographic overview with all the difficulties of programming learning, as well as the recent innovative programming training methods. 2019-07-18 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4967 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 107 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4967/4/ais-0132.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού
Καρύδη, Σοφία
Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού
title Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού
title_full Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού
title_fullStr Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού
title_full_unstemmed Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού
title_short Καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού
title_sort καινοτόμες μέθοδοι εκπαίδευσης γλωσσών προγραμματισμού
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4967