Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
Κύριος συγγραφέας: | Χατζηαλέξης, Γεώργιος |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2019
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4846 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης διαχείρισης θαλάσσιου έρματος
ανά: Νταούντ, Σάρα
Έκδοση: (2018) -
Εφαρμογή συστημάτων 5S σε συνεργεία αυτοκινήτων
ανά: Χαλκιάς, Θεμιστοκλής, κ.ά.
Έκδοση: (2016) -
Experiential atmospherics σε καταστήματα ένδυσης στην Ελλάδα
ανά: Ματθαιάκη, Γεωργία
Έκδοση: (2018) -
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
ανά: Νίνας, Αινείας
Έκδοση: (2017) -
Η γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις και τις ανθρώπινες σχέσεις
ανά: Κώνστας, Χρήστος - Ιωάννης
Έκδοση: (2014)