Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Χατζηαλέξης, Γεώργιος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2019
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4846
_version_ 1780524949657616384
abstract Βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται στη συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης της πολυκριτηριακής βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων και εφαρμογή στην περίπτωση των ορυκτελαίων.Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν τα αντίστοιχα προϊόντα να προωθηθούν στα συνεργεία αυτοκινήτων και στη συνέχεια να επιλεγεί ο βέλτιστος τρόπος προώθησής τους. Για την αξιολόγηση καθενός από αυτούς τους τρόπους που υπάρχει δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση των προϊόντων στα συνεργεία αυτοκινήτων γίνεται μια ανάλυση SWOT και μια ανάλυση PEST. Η εργασία ολοκληρώνεται με την εφαρμογή στην περίπτωση προώθησης ορυκτελαίων σε συνεργεία διαφόρων μεγεθών.
abstracttranslated The main purpose of said thesis is to collect, evaluate and discuss evidence that is placed in a context of analysis for the multicriteria choice of the optimal methodology technique for promoting products in car workshops, as well as for its implementation in the case of motor oil products.The goal of the present thesis is to examine the ways through which the above-mentioned products can be forwarded to the car workshops and subsequently select the optimal mean for their promotion. For the evaluation of each of said means that are possibly utilizable in the promotion of the products to the car workshops, a SWOT and an additional PEST analysis can be adopted. The thesis is completed with an implementation for promotion of motor oil products in workshops of various sizes should such an instance arise.
advisor
author Χατζηαλέξης, Γεώργιος
author_facet Χατζηαλέξης, Γεώργιος
author_sort Χατζηαλέξης, Γεώργιος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4846
institution University of West Attica Campus II
keyword Πωλήσεις
Μάρκετινγκ
Προϊόντα
SWOT Analysis
Pest analysis
Ορυκτέλαια
language Greek
physical 88
publishDate 2019
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-48462019-04-03T06:18:55Z Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων Multicriteria choice of optimal methodology technique in car workshops. Implementation in the case of motor oils products Χατζηαλέξης, Γεώργιος Σιγάλας, Ιωάννης Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Πωλήσεις Πωλήσεις Μάρκετινγκ Προϊόντα SWOT Analysis Pest analysis Ορυκτέλαια Βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται στη συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ανάλυσης της πολυκριτηριακής βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων και εφαρμογή στην περίπτωση των ορυκτελαίων.Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν τα αντίστοιχα προϊόντα να προωθηθούν στα συνεργεία αυτοκινήτων και στη συνέχεια να επιλεγεί ο βέλτιστος τρόπος προώθησής τους. Για την αξιολόγηση καθενός από αυτούς τους τρόπους που υπάρχει δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση των προϊόντων στα συνεργεία αυτοκινήτων γίνεται μια ανάλυση SWOT και μια ανάλυση PEST. Η εργασία ολοκληρώνεται με την εφαρμογή στην περίπτωση προώθησης ορυκτελαίων σε συνεργεία διαφόρων μεγεθών. The main purpose of said thesis is to collect, evaluate and discuss evidence that is placed in a context of analysis for the multicriteria choice of the optimal methodology technique for promoting products in car workshops, as well as for its implementation in the case of motor oil products.The goal of the present thesis is to examine the ways through which the above-mentioned products can be forwarded to the car workshops and subsequently select the optimal mean for their promotion. For the evaluation of each of said means that are possibly utilizable in the promotion of the products to the car workshops, a SWOT and an additional PEST analysis can be adopted. The thesis is completed with an implementation for promotion of motor oil products in workshops of various sizes should such an instance arise. 2019-03-12 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4846 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 88 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4846/4/%ce%a0%ce%9f%ce%9b%ce%a5%ce%9a%ce%a1%ce%99%ce%a4%ce%97%ce%a1%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97%20%ce%95%ce%a0%ce%99%ce%9b%ce%9f%ce%93%ce%97%20%ce%92%ce%95%ce%9b%ce%a4%ce%99%ce%a3%ce%a4%ce%97%ce%a3%20%ce%a4%ce%95%ce%a7%ce%9d%ce%99%ce%9a%ce%97%ce%a3%20%ce%a0%ce%a1%ce%9f%ce%a9%ce%98%ce%97%ce%a3%ce%97%ce%a3%20%ce%a0%ce%a1%ce%9f%ce%aa%ce%9f%ce%9d%ce%a4%ce%a9%ce%9d%20%ce%a3%ce%95%20%ce%a3%ce%a5%ce%9d%ce%95%ce%a1%ce%93%ce%95%ce%99%ce%91%20%ce%91%ce%a5%ce%a4%ce%9f%ce%9a%ce%99%ce%9d%ce%97%ce%a4%ce%a9%ce%9d.%ce%95%ce%a6%ce%91%ce%a1%ce%9c%ce%9f%ce%a6%ce%97%20%ce%a3%ce%a4%ce%97%ce%9d%20%ce%a0%ce%95%ce%a1%ce%99%ce%a0%ce%a4%ce%a9%ce%a3%ce%97%20%ce%9f%ce%a1%ce%a5%ce%9a%ce%a4%ce%95%ce%9b%ce%91%ce%99%ce%a9%ce%9d.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Πωλήσεις
Χατζηαλέξης, Γεώργιος
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
title Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
title_full Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
title_fullStr Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
title_full_unstemmed Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
title_short Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
title_sort πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
title_translated Multicriteria choice of optimal methodology technique in car workshops. Implementation in the case of motor oils products
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Πωλήσεις
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4846