Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4744
_version_ 1780524944197681152
abstract Η εκπόνηση της Πτυχιακής μου Εργασίας πραγματεύεται γενικά τα σιδηροδρομικά συστήματα έλξης με ιδιαίτερη έμφαση σε εκείνα τα οποία τροφοδοτούνται από ηλεκτρική ενέργεια. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην τροφοδοσία των ηλεκτρικών τρένων όπου αναλύεται η ιστορία της ηλεκτροδότησης από την αρχή της έως σήμερα καθώς και η διαδικασία μεταφοράς της ηλεκτρικής ενέργειας από το δίκτυο της ΔΕΗ ως το τρένο. Η Πτυχιακή Εργασία αναλύει τις μορφές σιδηροδρομικής έλξης ξεκινώντας από την ατμοκίνητη έλξη. Στη συνέχεια αναλύεται η ντηζελοκίνητη και ηλεκτροκίνητη έλξη. Γίνεται παρουσίαση της χρήσης των ηλεκτρονικών μετατροπέων ισχύος σε σιδηροδρομικές εφαρμογές. Επίσης, μελετά τα βασικά κατασκευαστικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά όλων των συστημάτων που χρησιμοποιούνται, και ειδικότερα αναζητά, καταγράφει και αξιολογεί τα νέα συστήματα, που έχουν υλοποιηθεί και εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια
abstracttranslated This dissertation deals with the railroad traction systems and more specifically, those powered by electricity. Particular reference is made to the power supply of electric trains and is being analyzed the history of electrification from its beginning until today, as well as the process of transmission of the electricity from the PPC network to the train. The Diploma Thesis analyzes the forms of railway traction starting from steam traction. Afterwards the diesel and electric traction is analyzed. The use of electronic power converters in railway applications is presented. It also studies the basic constructional and functional characteristics of all systems used, and in particular seeks, records and evaluates the new systems that have been materialized and implemented in recent years.
advisor
author Κριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος
author_facet Κριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος
author_sort Κριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4744
institution University of West Attica Campus II
keyword Σιδηροδρομικά συστήματα έλξης
Ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία
Ντιζελοκίνητη έλξη
Ηλεκτροκινούμενα υβριδικά συστήματα
Ηλεκτροκίνητη έλξη
Υβριδικά συστήματα
language Greek
physical 86
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-47442019-01-07T12:51:32Z Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης Railway driving systems Κριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος Καμινάρης, Σταύρος Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία Σιδηροδρομικά συστήματα έλξης Ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία Ντιζελοκίνητη έλξη Ηλεκτροκινούμενα υβριδικά συστήματα Ηλεκτροκίνητη έλξη Υβριδικά συστήματα Η εκπόνηση της Πτυχιακής μου Εργασίας πραγματεύεται γενικά τα σιδηροδρομικά συστήματα έλξης με ιδιαίτερη έμφαση σε εκείνα τα οποία τροφοδοτούνται από ηλεκτρική ενέργεια. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην τροφοδοσία των ηλεκτρικών τρένων όπου αναλύεται η ιστορία της ηλεκτροδότησης από την αρχή της έως σήμερα καθώς και η διαδικασία μεταφοράς της ηλεκτρικής ενέργειας από το δίκτυο της ΔΕΗ ως το τρένο. Η Πτυχιακή Εργασία αναλύει τις μορφές σιδηροδρομικής έλξης ξεκινώντας από την ατμοκίνητη έλξη. Στη συνέχεια αναλύεται η ντηζελοκίνητη και ηλεκτροκίνητη έλξη. Γίνεται παρουσίαση της χρήσης των ηλεκτρονικών μετατροπέων ισχύος σε σιδηροδρομικές εφαρμογές. Επίσης, μελετά τα βασικά κατασκευαστικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά όλων των συστημάτων που χρησιμοποιούνται, και ειδικότερα αναζητά, καταγράφει και αξιολογεί τα νέα συστήματα, που έχουν υλοποιηθεί και εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια This dissertation deals with the railroad traction systems and more specifically, those powered by electricity. Particular reference is made to the power supply of electric trains and is being analyzed the history of electrification from its beginning until today, as well as the process of transmission of the electricity from the PPC network to the train. The Diploma Thesis analyzes the forms of railway traction starting from steam traction. Afterwards the diesel and electric traction is analyzed. The use of electronic power converters in railway applications is presented. It also studies the basic constructional and functional characteristics of all systems used, and in particular seeks, records and evaluates the new systems that have been materialized and implemented in recent years. 2018-12 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4744 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 86 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4744/4/%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%ba%ce%bb%ce%b7%cf%81%cf%89%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b7%20%cf%80%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae-TELIKO.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία
Κριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος
Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης
title Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης
title_full Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης
title_fullStr Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης
title_full_unstemmed Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης
title_short Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης
title_sort σιδηροδρομικά συστήματα ελξης
title_translated Railway driving systems
topic TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4744