Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4744 |
_version_ | 1780524944197681152 |
---|---|
abstract | Η εκπόνηση της Πτυχιακής μου Εργασίας πραγματεύεται γενικά τα σιδηροδρομικά συστήματα έλξης με ιδιαίτερη έμφαση σε εκείνα τα οποία τροφοδοτούνται από ηλεκτρική ενέργεια. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην τροφοδοσία των ηλεκτρικών τρένων όπου αναλύεται η ιστορία της ηλεκτροδότησης από την αρχή της έως σήμερα καθώς και η διαδικασία μεταφοράς της ηλεκτρικής ενέργειας από το δίκτυο της ΔΕΗ ως το τρένο. Η Πτυχιακή Εργασία αναλύει τις μορφές σιδηροδρομικής έλξης ξεκινώντας από την ατμοκίνητη έλξη. Στη συνέχεια αναλύεται η ντηζελοκίνητη και ηλεκτροκίνητη έλξη. Γίνεται παρουσίαση της χρήσης των ηλεκτρονικών μετατροπέων ισχύος σε σιδηροδρομικές εφαρμογές. Επίσης, μελετά τα βασικά κατασκευαστικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά όλων των συστημάτων που χρησιμοποιούνται, και ειδικότερα αναζητά, καταγράφει και αξιολογεί τα νέα συστήματα, που έχουν υλοποιηθεί και εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια |
abstracttranslated | This dissertation deals with the railroad traction systems and more specifically, those powered by electricity. Particular reference is made to the power supply of electric trains and is being analyzed the history of electrification from its beginning until today, as well as the process of transmission of the electricity from the PPC network to the train. The Diploma Thesis analyzes the forms of railway traction starting from steam traction. Afterwards the diesel and electric traction is analyzed. The use of electronic power converters in railway applications is presented. It also studies the basic constructional and functional characteristics of all systems used, and in particular seeks, records and evaluates the new systems that have been materialized and implemented in recent years. |
advisor | |
author | Κριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος |
author_facet | Κριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος |
author_sort | Κριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-4744 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Σιδηροδρομικά συστήματα έλξης Ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία Ντιζελοκίνητη έλξη Ηλεκτροκινούμενα υβριδικά συστήματα Ηλεκτροκίνητη έλξη Υβριδικά συστήματα |
language | Greek |
physical | 86 |
publishDate | 2018 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-47442019-01-07T12:51:32Z Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης Railway driving systems Κριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος Καμινάρης, Σταύρος Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία Σιδηροδρομικά συστήματα έλξης Ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία Ντιζελοκίνητη έλξη Ηλεκτροκινούμενα υβριδικά συστήματα Ηλεκτροκίνητη έλξη Υβριδικά συστήματα Η εκπόνηση της Πτυχιακής μου Εργασίας πραγματεύεται γενικά τα σιδηροδρομικά συστήματα έλξης με ιδιαίτερη έμφαση σε εκείνα τα οποία τροφοδοτούνται από ηλεκτρική ενέργεια. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην τροφοδοσία των ηλεκτρικών τρένων όπου αναλύεται η ιστορία της ηλεκτροδότησης από την αρχή της έως σήμερα καθώς και η διαδικασία μεταφοράς της ηλεκτρικής ενέργειας από το δίκτυο της ΔΕΗ ως το τρένο. Η Πτυχιακή Εργασία αναλύει τις μορφές σιδηροδρομικής έλξης ξεκινώντας από την ατμοκίνητη έλξη. Στη συνέχεια αναλύεται η ντηζελοκίνητη και ηλεκτροκίνητη έλξη. Γίνεται παρουσίαση της χρήσης των ηλεκτρονικών μετατροπέων ισχύος σε σιδηροδρομικές εφαρμογές. Επίσης, μελετά τα βασικά κατασκευαστικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά όλων των συστημάτων που χρησιμοποιούνται, και ειδικότερα αναζητά, καταγράφει και αξιολογεί τα νέα συστήματα, που έχουν υλοποιηθεί και εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια This dissertation deals with the railroad traction systems and more specifically, those powered by electricity. Particular reference is made to the power supply of electric trains and is being analyzed the history of electrification from its beginning until today, as well as the process of transmission of the electricity from the PPC network to the train. The Diploma Thesis analyzes the forms of railway traction starting from steam traction. Afterwards the diesel and electric traction is analyzed. The use of electronic power converters in railway applications is presented. It also studies the basic constructional and functional characteristics of all systems used, and in particular seeks, records and evaluates the new systems that have been materialized and implemented in recent years. 2018-12 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4744 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 86 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4744/4/%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%ba%ce%bb%ce%b7%cf%81%cf%89%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b7%20%cf%80%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae-TELIKO.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία Κριτσάς, Θρασύβουλος-Νικόλαος Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης |
title | Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης |
title_full | Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης |
title_fullStr | Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης |
title_full_unstemmed | Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης |
title_short | Σιδηροδρομικά συστήματα ελξης |
title_sort | σιδηροδρομικά συστήματα ελξης |
title_translated | Railway driving systems |
topic | TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4744 |