Χρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφους

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Τσούλη, Φράνς
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4700
_version_ 1780524941054050304
abstract Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία ανάλυσα το εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης ενός οχήματος εδάφους τεσσάρων βαθμών ελευθερίας. Για την επίλυση των εξισώσεων και την δημιουργία των διαγραμμάτων των μεταβλητών του συστήματος χρησιμοποίησα το Simulink του Matlab. Αρχικά στο κεφάλαιο ένα έκανα μια θεωρητική ανάλυση γύρω από τα συστήματα αναρτήσεων που χρησιμοποιούνται αυτήν την στιγμή στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Έπειτα στο κεφάλαιο δύο επίλυσα το δυναμικό σύστημα που αντιπροσωπεύει το εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου. Ύστερα πραγματοποίησα μια μοντελοποίηση της συμπεριφοράς του οχήματος σε στροφή τροποποιώντας τις εξισώσεις που προέκυψαν από το θεώρημα Lagrange. Στο κεφάλαιο τρία ανάλυσα δύο τρόπους εισαγωγής της ηλεκτρομαγνητικής δύναμης στο αυτοκίνητο και τις σύγκρινα μεταξύ τους.
abstracttranslated On this thesis I analyzed the front car’s suspension system which is consisted of four degrees of freedom. In order to solve the differential equation that I found I and to create graph for all the variables of the dynamic system I used the Simulink of Matlab. At first in chapter one I made a theoretical analysis on the suspension systems that are being used in the automobile industries right now. Then in chapter two I solved a dynamic system which represents the front car’s suspension system and after that I made a car modeling in a turning. Finally Ιn chapter three I analyzed two ways of how to ask the magnetic force to the dynamic system.
advisor
author Τσούλη, Φράνς
author_facet Τσούλη, Φράνς
author_sort Τσούλη, Φράνς
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4700
institution University of West Attica Campus II
keyword Σύστημα αναρτήσεων
Ηλεκτρομαγνητισμός
Simulink
Αναρτήσεις
Lagrange
Γωνία κύλισης οχήματος
Ελατήρια
Εξισώσεις κίνησης
Γωνία στροφής
language Greek
physical 40
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-47002018-12-14T13:40:00Z Χρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφους Ground vehicles’ roll angle reduction with electromagnetic forces Τσούλη, Φράνς Τσολάκης, Αντώνιος Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Αυτοκίνητα Σύστημα αναρτήσεων Ηλεκτρομαγνητισμός Simulink Αναρτήσεις Lagrange Γωνία κύλισης οχήματος Ελατήρια Εξισώσεις κίνησης Γωνία στροφής Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία ανάλυσα το εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης ενός οχήματος εδάφους τεσσάρων βαθμών ελευθερίας. Για την επίλυση των εξισώσεων και την δημιουργία των διαγραμμάτων των μεταβλητών του συστήματος χρησιμοποίησα το Simulink του Matlab. Αρχικά στο κεφάλαιο ένα έκανα μια θεωρητική ανάλυση γύρω από τα συστήματα αναρτήσεων που χρησιμοποιούνται αυτήν την στιγμή στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Έπειτα στο κεφάλαιο δύο επίλυσα το δυναμικό σύστημα που αντιπροσωπεύει το εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου. Ύστερα πραγματοποίησα μια μοντελοποίηση της συμπεριφοράς του οχήματος σε στροφή τροποποιώντας τις εξισώσεις που προέκυψαν από το θεώρημα Lagrange. Στο κεφάλαιο τρία ανάλυσα δύο τρόπους εισαγωγής της ηλεκτρομαγνητικής δύναμης στο αυτοκίνητο και τις σύγκρινα μεταξύ τους. On this thesis I analyzed the front car’s suspension system which is consisted of four degrees of freedom. In order to solve the differential equation that I found I and to create graph for all the variables of the dynamic system I used the Simulink of Matlab. At first in chapter one I made a theoretical analysis on the suspension systems that are being used in the automobile industries right now. Then in chapter two I solved a dynamic system which represents the front car’s suspension system and after that I made a car modeling in a turning. Finally Ιn chapter three I analyzed two ways of how to ask the magnetic force to the dynamic system. 2018-10 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4700 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 40 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4700/4/mech_45036.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Αυτοκίνητα
Τσούλη, Φράνς
Χρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφους
title Χρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφους
title_full Χρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφους
title_fullStr Χρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφους
title_full_unstemmed Χρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφους
title_short Χρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφους
title_sort χρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφους
title_translated Ground vehicles’ roll angle reduction with electromagnetic forces
topic TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Αυτοκίνητα
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4700