Κατασκευή διαδικτυακού ιστότοπου παιχνιδιών
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4689 |
_version_ | 1780524581579128832 |
---|---|
abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τη σχεδίαση και υλοποίηση ενός διαδικτυακού ιστότοπου ο οποίος περιέχει βιντεοπαιχνίδια. Αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή πάνω στην έννοια του βιντεοπαιχνιδιού και ειδικότερα των δύο που υλοποιήθηκαν στην παρούσα πτυχιακή, το φιδάκι (snake) και το arkanoid. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει μια επεξήγηση της κάθε τεχνολογίας που χρησιμοποιήθηκε (HTML, CSS, JavaScript, PHP, MySQL), καθώς και των προγραμμάτων που βοήθησαν στην υλοποίηση της εφαρμογής. Η πτυχιακή εργασία ολοκληρώνεται με την αναφορά των συμπερασμάτων και με προτάσεις για περαιτέρω εμβάθυνση και μελλοντική βελτίωση της εφαρμογής. Με λίγα λόγια, η κύρια λειτουργία της εφαρμογής είναι η εξής: ο χρήστης θα μπορεί να εισέρχεται στον ιστότοπο με χρήση ενός username και password, θα επιλέγει ποιο παιχνίδι θέλει να παίξει και αφού χάσει ή κερδίσει οι πόντοι του θα αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων για προβολή και σύγκριση με άλλους χρήστες. |
abstracttranslated | This thesis deals with the design and implementation of a web site that presents video games to users to choose and play online. The user may enter the site using a username and password and choose which game he wants to play. When the game is over the user's score will be stored in a database for viewing and comparing with the scores of other users. The thesis starts with a historical review of the development of the video games and in particular it focuses on the two that for practical reasons were implemented: Snake and Arkanoid. Following that an explanation of each technology employed (HTML, CSS, JavaScript, PHP, MySQL) is presented. Afterwards, the code developed in order to implement the application is explained and analyzed. Finally, the thesis ends with the conclusions of the developed application and gives suggestions for future improvements to a professional level. |
advisor | |
author | Μπογιατζάρας, Λάζαρος |
author_facet | Μπογιατζάρας, Λάζαρος |
author_sort | Μπογιατζάρας, Λάζαρος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-4689 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Ιστότοπος Σχεδίαση ιστοσελίδας Διαδικτυακές εφαρμογές Βιντεοπαιχνίδια |
language | Greek |
physical | 85 |
publishDate | 2018 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-46892018-12-14T13:39:00Z Κατασκευή διαδικτυακού ιστότοπου παιχνιδιών Μπογιατζάρας, Λάζαρος Κουκουλέτσος, Κωνσταντίνος Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Web Sites - Σχεδίαση Ιστότοπος Σχεδίαση ιστοσελίδας Διαδικτυακές εφαρμογές Βιντεοπαιχνίδια Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τη σχεδίαση και υλοποίηση ενός διαδικτυακού ιστότοπου ο οποίος περιέχει βιντεοπαιχνίδια. Αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή πάνω στην έννοια του βιντεοπαιχνιδιού και ειδικότερα των δύο που υλοποιήθηκαν στην παρούσα πτυχιακή, το φιδάκι (snake) και το arkanoid. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει μια επεξήγηση της κάθε τεχνολογίας που χρησιμοποιήθηκε (HTML, CSS, JavaScript, PHP, MySQL), καθώς και των προγραμμάτων που βοήθησαν στην υλοποίηση της εφαρμογής. Η πτυχιακή εργασία ολοκληρώνεται με την αναφορά των συμπερασμάτων και με προτάσεις για περαιτέρω εμβάθυνση και μελλοντική βελτίωση της εφαρμογής. Με λίγα λόγια, η κύρια λειτουργία της εφαρμογής είναι η εξής: ο χρήστης θα μπορεί να εισέρχεται στον ιστότοπο με χρήση ενός username και password, θα επιλέγει ποιο παιχνίδι θέλει να παίξει και αφού χάσει ή κερδίσει οι πόντοι του θα αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων για προβολή και σύγκριση με άλλους χρήστες. This thesis deals with the design and implementation of a web site that presents video games to users to choose and play online. The user may enter the site using a username and password and choose which game he wants to play. When the game is over the user's score will be stored in a database for viewing and comparing with the scores of other users. The thesis starts with a historical review of the development of the video games and in particular it focuses on the two that for practical reasons were implemented: Snake and Arkanoid. Following that an explanation of each technology employed (HTML, CSS, JavaScript, PHP, MySQL) is presented. Afterwards, the code developed in order to implement the application is explained and analyzed. Finally, the thesis ends with the conclusions of the developed application and gives suggestions for future improvements to a professional level. 2018-11 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4689 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 85 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4689/4/cse_43644.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Web Sites - Σχεδίαση Μπογιατζάρας, Λάζαρος Κατασκευή διαδικτυακού ιστότοπου παιχνιδιών |
title | Κατασκευή διαδικτυακού ιστότοπου παιχνιδιών |
title_full | Κατασκευή διαδικτυακού ιστότοπου παιχνιδιών |
title_fullStr | Κατασκευή διαδικτυακού ιστότοπου παιχνιδιών |
title_full_unstemmed | Κατασκευή διαδικτυακού ιστότοπου παιχνιδιών |
title_short | Κατασκευή διαδικτυακού ιστότοπου παιχνιδιών |
title_sort | κατασκευή διαδικτυακού ιστότοπου παιχνιδιών |
topic | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Web Sites - Σχεδίαση |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4689 |