Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών
Main Author: | Αγάθου, Ιωάννα |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4664 |
Similar Items
-
Ικανοποίηση καταναλωτών ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ειδών
by: Κολτσίδα, Παρασκευή
Published: (2016) -
Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
by: Λιόλιου, Μαίρη
Published: (2018) -
Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
by: Ντερζώτη, Γαρυφαλλιά
Published: (2014) -
Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
by: Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις
Published: (2017) -
Από το κλασικό μοντέλο πώλησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν: η συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών σε αυτή την μετάβαση
by: Ματεμτζής, Κωνσταντίνος
Published: (2017)