Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών
Κύριος συγγραφέας: | Αγάθου, Ιωάννα |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4664 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ικανοποίηση καταναλωτών ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ειδών
ανά: Κολτσίδα, Παρασκευή
Έκδοση: (2016) -
Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
ανά: Λιόλιου, Μαίρη
Έκδοση: (2018) -
Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
ανά: Ντερζώτη, Γαρυφαλλιά
Έκδοση: (2014) -
Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
ανά: Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις
Έκδοση: (2017) -
Από το κλασικό μοντέλο πώλησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν: η συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών σε αυτή την μετάβαση
ανά: Ματεμτζής, Κωνσταντίνος
Έκδοση: (2017)