Αγάθου, Ι. (2018). Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΑγάθου, Ιωάννα. Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
MLA (8th ed.) CitationΑγάθου, Ιωάννα. Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.