Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Αγάθου, Ι. (2018). Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Αγάθου, Ιωάννα. Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Αγάθου, Ιωάννα. Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.