Ανάλυση και τμηματοποίηση της συμπεριφοράς καταναλωτών με εφαρμογή της μεθόδου WAP : μελέτη περίπτωσης
Κύριος συγγραφέας: | Μουρτζίνου, Παναγιώτα |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4637 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ
ανά: Καραλάγας, Γεώργιος
Έκδοση: (2014) -
Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος
ανά: Καβανόζη, Ελένη
Έκδοση: (2018) -
Αρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκα
ανά: Γεωργίου, Μαριάννα-Ευτυχία
Έκδοση: (2018) -
Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
ανά: Γιαννακόδημος, Δημήτριος, κ.ά.
Έκδοση: (2016) -
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
ανά: Βεντούρη, Μαρία
Έκδοση: (2018)