Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Λιβιεράτος, Πέτρος-Δημήτριος, Κλεισιούνη, Κατερίνα
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4634
_version_ 1780278345052717056
abstract Ένα σημαντικό θέμα προς διερεύνηση στο χώρο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, τόσο σε εμπειρικό, όσο και σε θεωρητικό-ακαδημαϊκό επίπεδο, είναι ο τρόπος με τον οποίον απεικονίζονται τα δύο φύλα στις διαφημίσεις, κάτι το οποίο έχει ξεκινήσει ήδη από τη δεκαετία του 1970 (Zhang, Srisupandit&Cartwright, 2009; Verhellen, Dens&Pelsmacker, 2014).Η διαφήμιση είναι ένας από τους κύριους τρόπους επικοινωνίας μίας εταιρείας με τους πελάτες της. Για την επίτευξη του εμπορικού στόχου της, η διαφήμιση πρέπει να παρέχει εικόνες και γλώσσα που να σχετίζονται με το κοινό που επιθυμεί και να συμβαδίζει με συγκεκριμένες πολιτισμικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές. Από την άλλη πλευρά, η διαφήμιση μπορεί να χρησιμεύσει ως ένας «στρεβλός καθρέφτης», που απεικονίζει ορισμένους επιθυμητούς τρόπους ζωής και ενισχύει ορισμένες συγκεκριμένες συμπεριφορές και αξίες που συμβάλλουν στην προώθηση των προϊόντων (Zhangetal
advisor
author Λιβιεράτος, Πέτρος-Δημήτριος
Κλεισιούνη, Κατερίνα
author_facet Λιβιεράτος, Πέτρος-Δημήτριος
Κλεισιούνη, Κατερίνα
author_sort Λιβιεράτος, Πέτρος-Δημήτριος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4634
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαφήμιση
Στερεότυπες αποκρίσεις
Κοινωνικά στερεότυπα
language Greek
physical 84
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-46342018-12-14T10:04:24Z Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση Λιβιεράτος, Πέτρος-Δημήτριος Κλεισιούνη, Κατερίνα Κυρούση, Αντιγόνη TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Διαφήμιση Στερεότυπες αποκρίσεις Κοινωνικά στερεότυπα Ένα σημαντικό θέμα προς διερεύνηση στο χώρο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, τόσο σε εμπειρικό, όσο και σε θεωρητικό-ακαδημαϊκό επίπεδο, είναι ο τρόπος με τον οποίον απεικονίζονται τα δύο φύλα στις διαφημίσεις, κάτι το οποίο έχει ξεκινήσει ήδη από τη δεκαετία του 1970 (Zhang, Srisupandit&Cartwright, 2009; Verhellen, Dens&Pelsmacker, 2014).Η διαφήμιση είναι ένας από τους κύριους τρόπους επικοινωνίας μίας εταιρείας με τους πελάτες της. Για την επίτευξη του εμπορικού στόχου της, η διαφήμιση πρέπει να παρέχει εικόνες και γλώσσα που να σχετίζονται με το κοινό που επιθυμεί και να συμβαδίζει με συγκεκριμένες πολιτισμικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές. Από την άλλη πλευρά, η διαφήμιση μπορεί να χρησιμεύσει ως ένας «στρεβλός καθρέφτης», που απεικονίζει ορισμένους επιθυμητούς τρόπους ζωής και ενισχύει ορισμένες συγκεκριμένες συμπεριφορές και αξίες που συμβάλλουν στην προώθηση των προϊόντων (Zhangetal 2018-06-29 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4634 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 84 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4634/4/%ce%a0%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae%20%ce%95%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1%20%ce%9a%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%83%ce%b9%ce%bf%cf%8d%ce%bd%ce%b7-%ce%9b%ce%b9%ce%b2%ce%b9%ce%b5%cf%81%ce%ac%cf%84%ce%bf%cf%82.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Λιβιεράτος, Πέτρος-Δημήτριος
Κλεισιούνη, Κατερίνα
Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση
title Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση
title_full Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση
title_fullStr Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση
title_full_unstemmed Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση
title_short Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση
title_sort αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4634