Ο ρόλος του μάρκετινγκ στη διοίκηση επιχειρήσεων: case study Green Cola Ελλάς Α.Ε.
Main Author: | Κοντίνη, Ξανθή |
---|---|
Format: | Postgraduate Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4623 |
Similar Items
-
Ο ρόλος και οι μορφές της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης ως παράγοντας παρακίνησης των εργαζομένων: Η περίπτωση ΛΑΛΙΖΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΕ
by: Τούλου, Μαρία
Published: (2017) -
Διοίκηση ναυτιλιακών επιχειρήσεων
by: Κεράνη, Παναγιώτα
Published: (2013) -
Διοίκηση επιχειρήσεων Management
by: Λαδόπουλος Ιορδάνης
Published: (1975) -
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
by: Σπαή, Χριστίνα
Published: (2017) -
Οι επιπτώσεις της οργανωσιακής δικαιοσύνης και εμπιστοσύνης στις αντιδράσεις των εργαζομένων. Η περίπτωση της Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
by: Μπλάνη, Ξανθή
Published: (2018)