Ο ρόλος του μάρκετινγκ στη διοίκηση επιχειρήσεων: case study Green Cola Ελλάς Α.Ε.
Κύριος συγγραφέας: | Κοντίνη, Ξανθή |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4623 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ο ρόλος και οι μορφές της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης ως παράγοντας παρακίνησης των εργαζομένων: Η περίπτωση ΛΑΛΙΖΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΕ
ανά: Τούλου, Μαρία
Έκδοση: (2017) -
Διοίκηση ναυτιλιακών επιχειρήσεων
ανά: Κεράνη, Παναγιώτα
Έκδοση: (2013) -
Διοίκηση επιχειρήσεων Management
ανά: Λαδόπουλος Ιορδάνης
Έκδοση: (1975) -
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
ανά: Σπαή, Χριστίνα
Έκδοση: (2017) -
Οι επιπτώσεις της οργανωσιακής δικαιοσύνης και εμπιστοσύνης στις αντιδράσεις των εργαζομένων. Η περίπτωση της Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
ανά: Μπλάνη, Ξανθή
Έκδοση: (2018)