Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Βαββά, Παναγιώτα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4614
_version_ 1780524249048416256
abstract Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των δημοσίων σχέσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Οι δημόσιες σχέσεις παίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο χώρο των σούπερ μάρκετ καθώς αποτελεί βασικό παράγοντα για την επιβίωση και την ανάπτυξη τους. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις δημόσιες σχέσεις ως μέσω προβολής για την προώθηση των προϊόντων τους και για να αποκτήσουν μια θετική σχέση μεταξύ του καταναλωτικού κοινού και των ίδιων. Γίνετε αναφορά πάνω στην φιλοσοφία των δημοσίων σχέσεων και επιπλέον μια προσπάθεια για την εννοιολογική προσέγγιση των δημοσίων σχέσεων για τον πιο ακριβέστερο ορισμό και για την κατανόηση της έννοιας δηλαδή με το τι εννοούμε με τον όρο δημόσιες σχέσεις. Έπειτα περιγράφεται η ιστορική αναδρομή για τις δημόσιες σχέσεις ξεκινώντας από την αρχαία εποχή συνεχίζοντας στην εποχή της αναγέννησης, αργότερα κατά την βιομηχανική επανάσταση και καταλήγουμε έτσι στο πως είναι οι δημόσιες σχέσεις στην σημερινή εποχή όπου διανύουμε τώρα. Ακολουθούν και άλλα στοιχεία για τον τομέα των δημοσίων σχέσεων τα οποία είναι οι δραστηριότητες του τμήματος δημοσίων σχέσεων που διαθέτει κάθε επιχείρηση αλλά και ποιες είναι οι αρμοδιότητες ενός υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων. Η εταιρεία πάνω στην οποία έγινε έρευνα σε ότι αφορά τις δημόσιες σχέσεις είναι η εταιρεία Μαρινόπουλος για να κατανοήσουμε το πώς λειτουργούν οι δημόσιες σχέσεις στον τομέα των σούπερ μάρκετ αλλά και γενικότερα στον χώρο των επιχειρήσεων. Επιπλέον γίνεται μια έρευνα στο πώς μια επιχείρηση πλησιάζει το κοινό, ποια μέσα χρησιμοποιεί για επιτύχει τους στόχους που αρχικά έχει θέσει. Οι επιχειρήσεις με την βοήθεια των δημοσίων σχέσεων αλλά ταυτόχρονα και κάποιων ενεργειών που διεξάγουν προβάλλουν τα προϊόντα τους. Τα στοιχεία της εργασίας προκύπτουν μετά από συλλογή στοιχείων και ερευνών που πραγματοποιήθηκε αλλά και από ηλεκτρονικές πηγές.
advisor
author Βαββά, Παναγιώτα
author_facet Βαββά, Παναγιώτα
author_sort Βαββά, Παναγιώτα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4614
institution University of West Attica Campus II
keyword Δημόσιες σχέσεις
Επικοινωνία
Διαφήμιση
Κοινωνική προβολή
Καταναλωτές
Super markets
language Greek
physical 59
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-46142018-12-14T10:42:50Z Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market Public relations in the sector of super market Βαββά, Παναγιώτα Κικίλια, Αικατερίνη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση::Δημόσιες σχέσεις Δημόσιες σχέσεις Επικοινωνία Διαφήμιση Κοινωνική προβολή Καταναλωτές Super markets Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των δημοσίων σχέσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Οι δημόσιες σχέσεις παίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο χώρο των σούπερ μάρκετ καθώς αποτελεί βασικό παράγοντα για την επιβίωση και την ανάπτυξη τους. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις δημόσιες σχέσεις ως μέσω προβολής για την προώθηση των προϊόντων τους και για να αποκτήσουν μια θετική σχέση μεταξύ του καταναλωτικού κοινού και των ίδιων. Γίνετε αναφορά πάνω στην φιλοσοφία των δημοσίων σχέσεων και επιπλέον μια προσπάθεια για την εννοιολογική προσέγγιση των δημοσίων σχέσεων για τον πιο ακριβέστερο ορισμό και για την κατανόηση της έννοιας δηλαδή με το τι εννοούμε με τον όρο δημόσιες σχέσεις. Έπειτα περιγράφεται η ιστορική αναδρομή για τις δημόσιες σχέσεις ξεκινώντας από την αρχαία εποχή συνεχίζοντας στην εποχή της αναγέννησης, αργότερα κατά την βιομηχανική επανάσταση και καταλήγουμε έτσι στο πως είναι οι δημόσιες σχέσεις στην σημερινή εποχή όπου διανύουμε τώρα. Ακολουθούν και άλλα στοιχεία για τον τομέα των δημοσίων σχέσεων τα οποία είναι οι δραστηριότητες του τμήματος δημοσίων σχέσεων που διαθέτει κάθε επιχείρηση αλλά και ποιες είναι οι αρμοδιότητες ενός υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων. Η εταιρεία πάνω στην οποία έγινε έρευνα σε ότι αφορά τις δημόσιες σχέσεις είναι η εταιρεία Μαρινόπουλος για να κατανοήσουμε το πώς λειτουργούν οι δημόσιες σχέσεις στον τομέα των σούπερ μάρκετ αλλά και γενικότερα στον χώρο των επιχειρήσεων. Επιπλέον γίνεται μια έρευνα στο πώς μια επιχείρηση πλησιάζει το κοινό, ποια μέσα χρησιμοποιεί για επιτύχει τους στόχους που αρχικά έχει θέσει. Οι επιχειρήσεις με την βοήθεια των δημοσίων σχέσεων αλλά ταυτόχρονα και κάποιων ενεργειών που διεξάγουν προβάλλουν τα προϊόντα τους. Τα στοιχεία της εργασίας προκύπτουν μετά από συλλογή στοιχείων και ερευνών που πραγματοποιήθηκε αλλά και από ηλεκτρονικές πηγές. 2018-09-13 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4614 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 59 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4614/7/%ce%92%ce%91%ce%92%ce%92%ce%91%20%ce%a0%ce%91%ce%9d%ce%91%ce%93%ce%99%ce%a9%ce%a4%ce%91%201.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση::Δημόσιες σχέσεις
Βαββά, Παναγιώτα
Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
title Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
title_full Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
title_fullStr Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
title_full_unstemmed Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
title_short Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
title_sort δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
title_translated Public relations in the sector of super market
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση::Δημόσιες σχέσεις
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4614