Η συνεισφορά των logistics στην ικανοποίηση των πελατών των e-shop
Κύριος συγγραφέας: | Σκηνιώτη, Κωνσταντίνα |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4606 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διαχείριση της πιστότητας των πελατών στα e-shops
ανά: Τιτίκη, Εριφύλη
Έκδοση: (2018) -
Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
ανά: Λώλης, Αλέξανδρος
Έκδοση: (2017) -
Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
ανά: Ψωμακέλη, Κωνσταντίνα
Έκδοση: (2014) -
Αξιολόγηση ικανοποίησης πελάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα: με την μέθοδο MUSA
ανά: Παπαρούπας, Κωνσταντίνος
Έκδοση: (2017) -
Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
ανά: Γιαννακόδημος, Δημήτριος, κ.ά.
Έκδοση: (2016)