APA (7th ed.) Citation

Πλατανάκη, Χ. (2018). Διοίκηση ποιότητας υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης και ικανοποίηση ασθενών από τις αναμονές: η περίπτωση των επειγόντων περιστατικών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Πλατανάκη, Χριστίνα. Διοίκηση ποιότητας υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης και ικανοποίηση ασθενών από τις αναμονές: η περίπτωση των επειγόντων περιστατικών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.

MLA (8th ed.) Citation

Πλατανάκη, Χριστίνα. Διοίκηση ποιότητας υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης και ικανοποίηση ασθενών από τις αναμονές: η περίπτωση των επειγόντων περιστατικών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.