Βεντούρη, Μ. (2018). Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΒεντούρη, Μαρία. Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
MLA (8th ed.) CitationΒεντούρη, Μαρία. Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.