Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Βεντούρη, Μ. (2018). Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Βεντούρη, Μαρία. Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Βεντούρη, Μαρία. Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.