Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ανδρεάκου, Αντωνία
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4494
_version_ 1780278335395332096
abstract Η Τριτοβάθμια εκπαίδευση δραστηριοποιείται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Επηρεάζεται από παράγοντες, όπως είναι οι περιορισμένοι οικονομικοί πόροι, η έλλειψη Εκπαιδευτικού και Διοικητικού προσωπικού, τα προγράμματα σπουδών, η κατάσταση των δομών κ.ά. Η μέτρηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες , αποτελεί έναν αξιόπιστο δείκτη αξιολόγησης της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας ενός Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από μία τέτοια τακτικά επαναλαμβανόμενη διαδικασία υποστηρίζουν την λήψη αποφάσεων ποσοτικής και ποιοτικής αναβάθμισης των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους φοιτητές. Η παρούσα μελέτη διερευνά την ικανοποίηση των φοιτητών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ, από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων ( κτηριακή υποδομή, γραμματειακή υποστήριξη, ψηφιακή βιβλιοθήκη, γραφείο Erasmus και σίτιση ). Πραγματοποιήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2018 σε ένα ικανοποιητικό δείγμα φοιτητών του τμήματος. Από την στατιστική επεξεργασία των δεδομένων προκύπτει ένα πολύ ενθαρρυντικό αποτέλεσμα. Ένα μεγάλο ποσοστό των φοιτητών είναι πολύ ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων του Ιδρύματος. Επίσης προκύπτει ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό έχει πολύ καλή άποψη για την εικόνα του Τμήματος στην κοινωνία
advisor
author Ανδρεάκου, Αντωνία
author_facet Ανδρεάκου, Αντωνία
author_sort Ανδρεάκου, Αντωνία
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4494
institution University of West Attica Campus II
keyword Ποιότητα υπηρεσιών
Αξιολόγηση απόδοσης
Ικανοποίηση πελατών
ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
Τριτοβάθμια εκπαίδευση
language Greek
physical 134
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-44942018-12-14T10:04:54Z Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Ανδρεάκου, Αντωνία Σαλμόν, Ιωάννης TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος Ποιότητα υπηρεσιών Αξιολόγηση απόδοσης Ικανοποίηση πελατών ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ Τριτοβάθμια εκπαίδευση Η Τριτοβάθμια εκπαίδευση δραστηριοποιείται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Επηρεάζεται από παράγοντες, όπως είναι οι περιορισμένοι οικονομικοί πόροι, η έλλειψη Εκπαιδευτικού και Διοικητικού προσωπικού, τα προγράμματα σπουδών, η κατάσταση των δομών κ.ά. Η μέτρηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες , αποτελεί έναν αξιόπιστο δείκτη αξιολόγησης της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας ενός Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από μία τέτοια τακτικά επαναλαμβανόμενη διαδικασία υποστηρίζουν την λήψη αποφάσεων ποσοτικής και ποιοτικής αναβάθμισης των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους φοιτητές. Η παρούσα μελέτη διερευνά την ικανοποίηση των φοιτητών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ, από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων ( κτηριακή υποδομή, γραμματειακή υποστήριξη, ψηφιακή βιβλιοθήκη, γραφείο Erasmus και σίτιση ). Πραγματοποιήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2018 σε ένα ικανοποιητικό δείγμα φοιτητών του τμήματος. Από την στατιστική επεξεργασία των δεδομένων προκύπτει ένα πολύ ενθαρρυντικό αποτέλεσμα. Ένα μεγάλο ποσοστό των φοιτητών είναι πολύ ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων του Ιδρύματος. Επίσης προκύπτει ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό έχει πολύ καλή άποψη για την εικόνα του Τμήματος στην κοινωνία 2018-07-02 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4494 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 134 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4494/4/%ce%94%ce%99%ce%a0%ce%9b%ce%a9%ce%9c%ce%91%ce%a4%ce%99%ce%9a%ce%97%20%ce%95%ce%a1%ce%93%ce%91%ce%a3%ce%99%ce%91%20%ce%a0%ce%9c%ce%a3%20%ce%94%ce%95%ce%9c%20%ce%a4%ce%95%ce%9b%ce%99%ce%9a%ce%9f%2011-6-2108.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
Ανδρεάκου, Αντωνία
Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title_full Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title_fullStr Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title_full_unstemmed Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title_short Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title_sort διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – η περίπτωση του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων του α.ε.ι. πειραια τ.τ.
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4494