Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
Main Author: | Μαρκόγιαννη, Βασιλική |
---|---|
Format: | Postgraduate Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4487 |
Similar Items
-
Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
by: Μουρούτσος, Νεκτάριος, et al.
Published: (2020) -
Ανάλυση ιστοσελίδων εταιριών δερμοκαλλυντικών προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
by: Καμπουρογιάννη, Ευγενία
Published: (2014) -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πολιτική
by: Κούζιου, Σοφία
Published: (2014) -
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
by: Δημοπούλου, Ελένη
Published: (2018) -
Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
by: Στυλιανίδη, Κορνηλία
Published: (2014)