Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
Κύριος συγγραφέας: | Μαρκόγιαννη, Βασιλική |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4487 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
ανά: Μουρούτσος, Νεκτάριος, κ.ά.
Έκδοση: (2020) -
Ανάλυση ιστοσελίδων εταιριών δερμοκαλλυντικών προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ανά: Καμπουρογιάννη, Ευγενία
Έκδοση: (2014) -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πολιτική
ανά: Κούζιου, Σοφία
Έκδοση: (2014) -
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
ανά: Δημοπούλου, Ελένη
Έκδοση: (2018) -
Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
ανά: Στυλιανίδη, Κορνηλία
Έκδοση: (2014)