Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μαρκόγιαννη, Βασιλική
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4487
_version_ 1780278334012260352
advisor
author Μαρκόγιαννη, Βασιλική
author_facet Μαρκόγιαννη, Βασιλική
author_sort Μαρκόγιαννη, Βασιλική
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4487
institution University of West Attica Campus II
keyword Brand equity
Κοινωνικά δίκτυα
Social media
Social media marketing
Μάρκα προϊόντος
Αγοραστική συμπεριφορά
Συμπεριφορά καταναλωτή
Brand name
language Greek
physical 70
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-44872018-12-14T10:04:23Z Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας. Do social media marketing activities enhance customer equity? Μαρκόγιαννη, Βασιλική Θεοδωρίδης, Προκόπιος TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing Brand equity Κοινωνικά δίκτυα Social media Social media marketing Μάρκα προϊόντος Αγοραστική συμπεριφορά Συμπεριφορά καταναλωτή Brand name 2018-05-28 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4487 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 70 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4487/4/MBA%3a07.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Μαρκόγιαννη, Βασιλική
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
title Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
title_full Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
title_fullStr Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
title_full_unstemmed Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
title_short Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
title_sort ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
title_translated Do social media marketing activities enhance customer equity?
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4487