Μαρκόγιαννη, Β. (2018). Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Μαρκόγιαννη, Βασιλική. Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Μαρκόγιαννη, Βασιλική. Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.