Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
Main Author: | Μαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία |
---|---|
Format: | Postgraduate Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4484 |
Similar Items
-
Ανάλυση και τμηματοποίηση της συμπεριφοράς καταναλωτών με εφαρμογή της μεθόδου WAP : μελέτη περίπτωσης
by: Μουρτζίνου, Παναγιώτα
Published: (2018) -
Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ
by: Καραλάγας, Γεώργιος
Published: (2014) -
Αρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκα
by: Γεωργίου, Μαριάννα-Ευτυχία
Published: (2018) -
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
by: Βεντούρη, Μαρία
Published: (2018) -
Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
by: Γιαννακόδημος, Δημήτριος, et al.
Published: (2016)