Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4484
_version_ 1780278333539352576
abstract Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις εταιρικές σελίδες. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος έρευνας. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο, το οποίο τοποθετήθηκε στην ερευνητική πλατφόρμα της Pollfish. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν έξι τρόπους που μπορούν να ενισχύσουν την αλληλεπίδραση και έναν που μπορεί να την αποθαρρύνει. Πρόκειται για τους λόγους παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα, τη δέσμευση του καταναλωτή με τα brands, τη στάση της online brand κοινότητας για την επίτευξη του brand engagement, τα χαρακτηριστικά των posts, τους λόγους κοινοποίησης και τα οφέλη της δέσμευσης. Ο ρόλος της διαχειριστικής ομάδας μέσα στην κοινότητα μπορεί να αποθαρρύνει την αλληλεπίδραση των καταναλωτών.
abstracttranslated This study investigates practices that favor or discourage consumers’ interaction with brand pages. In order to fulfill the research objectives and to give an answer to the research questions, the quantitative research methodology was used. The basic research tool was a questionnaire, which was distributed to consumers via the survey platform Pollfish. The results of the survey have highlighted six ways that can enhance interaction and one that can discourage it. These factors are the reason of presence of the brand on Facebook, the consumers’ engagement to brands, the attitude of the brand page in order to achieve brand engagement, the features of the posts, the reasons for sharing and the benefits of commitment. The role of the management team within the community can discourage consumers’ interaction.
advisor
author Μαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία
author_facet Μαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία
author_sort Μαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4484
institution University of West Attica Campus II
keyword Κοινωνικά δίκτυα
Δέσμευση καταναλωτή
Facebook
Εταιρικές σελίδες
Brand name
Συμπεριφορά καταναλωτή
language Greek
physical 95
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-44842018-12-14T10:04:22Z Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook Practices that encourage or discourage consumers's interaction with brand pages on Facebook in Greece Μαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία Κυρούση, Αντιγόνη TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή Κοινωνικά δίκτυα Δέσμευση καταναλωτή Facebook Εταιρικές σελίδες Brand name Συμπεριφορά καταναλωτή Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις εταιρικές σελίδες. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος έρευνας. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο, το οποίο τοποθετήθηκε στην ερευνητική πλατφόρμα της Pollfish. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν έξι τρόπους που μπορούν να ενισχύσουν την αλληλεπίδραση και έναν που μπορεί να την αποθαρρύνει. Πρόκειται για τους λόγους παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα, τη δέσμευση του καταναλωτή με τα brands, τη στάση της online brand κοινότητας για την επίτευξη του brand engagement, τα χαρακτηριστικά των posts, τους λόγους κοινοποίησης και τα οφέλη της δέσμευσης. Ο ρόλος της διαχειριστικής ομάδας μέσα στην κοινότητα μπορεί να αποθαρρύνει την αλληλεπίδραση των καταναλωτών. This study investigates practices that favor or discourage consumers’ interaction with brand pages. In order to fulfill the research objectives and to give an answer to the research questions, the quantitative research methodology was used. The basic research tool was a questionnaire, which was distributed to consumers via the survey platform Pollfish. The results of the survey have highlighted six ways that can enhance interaction and one that can discourage it. These factors are the reason of presence of the brand on Facebook, the consumers’ engagement to brands, the attitude of the brand page in order to achieve brand engagement, the features of the posts, the reasons for sharing and the benefits of commitment. The role of the management team within the community can discourage consumers’ interaction. 2018-06-29 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4484 el http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 95 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4484/5/demba-24.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή
Μαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία
Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
title Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
title_full Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
title_fullStr Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
title_full_unstemmed Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
title_short Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
title_sort πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο facebook
title_translated Practices that encourage or discourage consumers's interaction with brand pages on Facebook in Greece
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4484