Μαργέτη, Α. (2018). Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Μαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία. Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Μαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία. Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.