Μαργέτη, Α. (2018). Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΜαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία. Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
MLA (8th ed.) CitationΜαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία. Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.