Employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γαρεφαλάκη, Αντιγόνη
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4481
_version_ 1780278332825272320
abstract Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια η θεωρητική εξέλιξη της μάρκας του εργοδότη και η διαφοροποίηση της από τη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων. Μέσα από αυτές τις διαφορές θα εξαχθούν και θα οριστούν τα χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου employer branding.Στο τρίτο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τους τρόπους που ένα επιτυχημένο employer branding λειτουργεί βοηθητικά στην Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων μέσα από τις ευνοϊκές συνθήκες και απόψεις που δημιουργεί στους υποψηφίους.Στο τέταρτο κεφάλαιο θα αναδείξουμε το employer branding ως internal marketing που λειτουργεί βοηθητικά στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων και προσδίδει αξία στο external marketing.H εργασία καταλήγει με τα συμπεράσματα που εύλογα αναδύονται μέσα από την έρευνα και τοποθετούν το employer branding στην κορυφή των διοικητικών λειτουργιών της σύγχρονης επιχείρησης.
advisor
author Γαρεφαλάκη, Αντιγόνη
author_facet Γαρεφαλάκη, Αντιγόνη
author_sort Γαρεφαλάκη, Αντιγόνη
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4481
institution University of West Attica Campus II
keyword Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
Branding
Employer branding
Διοίκηση προσωπικού
language Greek
physical 54
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-44812018-12-14T10:04:23Z Employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων Γαρεφαλάκη, Αντιγόνη Σαλμόν, Ιωάννης TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων Branding Employer branding Διοίκηση προσωπικού Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια η θεωρητική εξέλιξη της μάρκας του εργοδότη και η διαφοροποίηση της από τη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων. Μέσα από αυτές τις διαφορές θα εξαχθούν και θα οριστούν τα χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου employer branding.Στο τρίτο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τους τρόπους που ένα επιτυχημένο employer branding λειτουργεί βοηθητικά στην Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων μέσα από τις ευνοϊκές συνθήκες και απόψεις που δημιουργεί στους υποψηφίους.Στο τέταρτο κεφάλαιο θα αναδείξουμε το employer branding ως internal marketing που λειτουργεί βοηθητικά στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων και προσδίδει αξία στο external marketing.H εργασία καταλήγει με τα συμπεράσματα που εύλογα αναδύονται μέσα από την έρευνα και τοποθετούν το employer branding στην κορυφή των διοικητικών λειτουργιών της σύγχρονης επιχείρησης. 2018-06 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4481 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 54 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4481/4/employment%20branding%20%20%20%20%281%29.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
Γαρεφαλάκη, Αντιγόνη
Employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων
title Employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων
title_full Employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων
title_fullStr Employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων
title_full_unstemmed Employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων
title_short Employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων
title_sort employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: h συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4481