Experiential atmospherics σε καταστήματα ένδυσης στην Ελλάδα
Main Author: | Ματθαιάκη, Γεωργία |
---|---|
Format: | Postgraduate Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4470 |
Similar Items
-
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
by: Χατζηαλέξης, Γεώργιος
Published: (2019) -
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
by: Νίνας, Αινείας
Published: (2017) -
Η γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις και τις ανθρώπινες σχέσεις
by: Κώνστας, Χρήστος - Ιωάννης
Published: (2014) -
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
by: Βαβόλας, Παύλος
Published: (2017) -
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης Πωλήσεων – “Η Περίπτωση της Εμπορικής Επιχείρησης Βιβλίων”
by: Αναγνώστου, Κλεοπάτρα, et al.
Published: (2014)