Experiential atmospherics σε καταστήματα ένδυσης στην Ελλάδα
Κύριος συγγραφέας: | Ματθαιάκη, Γεωργία |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4470 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
ανά: Χατζηαλέξης, Γεώργιος
Έκδοση: (2019) -
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
ανά: Νίνας, Αινείας
Έκδοση: (2017) -
Η γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις και τις ανθρώπινες σχέσεις
ανά: Κώνστας, Χρήστος - Ιωάννης
Έκδοση: (2014) -
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
ανά: Βαβόλας, Παύλος
Έκδοση: (2017) -
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης Πωλήσεων – “Η Περίπτωση της Εμπορικής Επιχείρησης Βιβλίων”
ανά: Αναγνώστου, Κλεοπάτρα, κ.ά.
Έκδοση: (2014)