Η εμπορική παρουσίαση της Lenovo στην ελληνική αγορά

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μαϊλάι, Πάολα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4461
_version_ 1780524926580555776
abstract Από μια μικρή κινέζικη εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικών υπολογιστών αποκλειστικά για την Κίνα, η Lenovo κατάφερε να αναδειχθεί σε ένα κολοσσό της πληροφορικής με ηγετική θέση στην κατασκευή υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων, γραφεία στις ΗΠΑ και παρουσία σε ολόκληρη την υφήλιο. Το όνομα της πλέον είναι συνώνυμο της καινοτομίας, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες των καταναλωτών. Στην ελληνική αγορά η εταιρεία εισήλθε πριν τέσσερα περίπου χρόνια, παρέχοντας πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες, σε προσιτές τιμές. Γρήγορα απέκτησε ένα σημαντικό μερίδιο της ελληνικής αγοράς, ανεβαίνοντας στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία συνεχώς βελτιώνεται προκειμένου να παρέχει στους καταναλωτές της ανά την υφήλιο προϊόντα τελευταία τεχνολογίας.
abstracttranslated Lenovo managed, from a small Chinese computer manufacturer exclusively for China, to become an international technology firm. A leader in the manufacture of computers and mobile phone, with office in the United States, and presence across the globe. The name Lenovo is synonymous to the innovation, covering all needs of the consumers. In the Greek market, the company entered about four years ago, providing the Greek market with innovative products and services at affordable prices. The firm quickly acquired a significant share of the market. At the same time, Lenovo is constantly searching for new novelties, in order to provide to its consumers latest technology products.
advisor
author Μαϊλάι, Πάολα
author_facet Μαϊλάι, Πάολα
author_sort Μαϊλάι, Πάολα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4461
institution University of West Attica Campus II
keyword Lenovo
Ελληνική αγορά
Κινητά τηλέφωνα
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Smartphones
Tablets
Πωλήσεις
Μάρκετινγκ
Ανταγωνισμός
Οικονομικά στοιχεία
language Greek
physical 36
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-44612018-12-14T10:51:14Z Η εμπορική παρουσίαση της Lenovo στην ελληνική αγορά Μαϊλάι, Πάολα Συκιανάκης, Νικόλαος Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Λογιστική::Εταιρείες - Λογιστική Lenovo Ελληνική αγορά Κινητά τηλέφωνα Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Smartphones Tablets Πωλήσεις Μάρκετινγκ Ανταγωνισμός Οικονομικά στοιχεία Από μια μικρή κινέζικη εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικών υπολογιστών αποκλειστικά για την Κίνα, η Lenovo κατάφερε να αναδειχθεί σε ένα κολοσσό της πληροφορικής με ηγετική θέση στην κατασκευή υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων, γραφεία στις ΗΠΑ και παρουσία σε ολόκληρη την υφήλιο. Το όνομα της πλέον είναι συνώνυμο της καινοτομίας, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες των καταναλωτών. Στην ελληνική αγορά η εταιρεία εισήλθε πριν τέσσερα περίπου χρόνια, παρέχοντας πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες, σε προσιτές τιμές. Γρήγορα απέκτησε ένα σημαντικό μερίδιο της ελληνικής αγοράς, ανεβαίνοντας στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία συνεχώς βελτιώνεται προκειμένου να παρέχει στους καταναλωτές της ανά την υφήλιο προϊόντα τελευταία τεχνολογίας. Lenovo managed, from a small Chinese computer manufacturer exclusively for China, to become an international technology firm. A leader in the manufacture of computers and mobile phone, with office in the United States, and presence across the globe. The name Lenovo is synonymous to the innovation, covering all needs of the consumers. In the Greek market, the company entered about four years ago, providing the Greek market with innovative products and services at affordable prices. The firm quickly acquired a significant share of the market. At the same time, Lenovo is constantly searching for new novelties, in order to provide to its consumers latest technology products. 2018-06-06 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4461 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 36 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4461/4/%ce%97%20%ce%95%ce%9c%ce%a0%ce%9f%ce%a1%ce%99%ce%9a%ce%97%20%ce%a0%ce%91%ce%a1%ce%9f%ce%a5%ce%a3%ce%99%ce%91%ce%a3%ce%97%20%ce%a4%ce%97%ce%a3%20LENOVO%20%ce%a3%ce%a4%ce%97%ce%9d%20%ce%95%ce%9b%ce%9b%ce%97%ce%9d%ce%99%ce%9a%ce%97%20%ce%91%ce%93%ce%9f%ce%a1%ce%91..pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Λογιστική::Εταιρείες - Λογιστική
Μαϊλάι, Πάολα
Η εμπορική παρουσίαση της Lenovo στην ελληνική αγορά
title Η εμπορική παρουσίαση της Lenovo στην ελληνική αγορά
title_full Η εμπορική παρουσίαση της Lenovo στην ελληνική αγορά
title_fullStr Η εμπορική παρουσίαση της Lenovo στην ελληνική αγορά
title_full_unstemmed Η εμπορική παρουσίαση της Lenovo στην ελληνική αγορά
title_short Η εμπορική παρουσίαση της Lenovo στην ελληνική αγορά
title_sort η εμπορική παρουσίαση της lenovo στην ελληνική αγορά
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Λογιστική::Εταιρείες - Λογιστική
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4461