Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
Main Author: | Λιόλιου, Μαίρη |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4442 |
Similar Items
-
Στρατηγική και τεχνική της διαφήμισης Από τη σκοπιά των επιστημών της συμπεριφοράς
by: Kroeber - Riel Werner
Published: (1998) -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών
by: Αγάθου, Ιωάννα
Published: (2018) -
Η γλώσσα της διαφήμισης Κειμενογλωσσολογική προσέγγιση του διαφημιστικού κειμένου
by: Κουτσουλέλου-Μίχου Σ.
Published: (1997) -
Η ιστορία της διαφήμισης Soap, sex and cigarettes
by: Sivulka Juliann
Published: (1999) -
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
by: Ανύσης, Ιωάννης
Published: (2014)