Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
Κύριος συγγραφέας: | Λιόλιου, Μαίρη |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4442 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγική και τεχνική της διαφήμισης Από τη σκοπιά των επιστημών της συμπεριφοράς
ανά: Kroeber - Riel Werner
Έκδοση: (1998) -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών
ανά: Αγάθου, Ιωάννα
Έκδοση: (2018) -
Η γλώσσα της διαφήμισης Κειμενογλωσσολογική προσέγγιση του διαφημιστικού κειμένου
ανά: Κουτσουλέλου-Μίχου Σ.
Έκδοση: (1997) -
Η ιστορία της διαφήμισης Soap, sex and cigarettes
ανά: Sivulka Juliann
Έκδοση: (1999) -
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
ανά: Ανύσης, Ιωάννης
Έκδοση: (2014)