APA (7th ed.) Citation

Λιόλιου, Μ. (2018). Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Λιόλιου, Μαίρη. Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.

MLA (8th ed.) Citation

Λιόλιου, Μαίρη. Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.