Λιόλιου, Μ. (2018). Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Λιόλιου, Μαίρη. Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Λιόλιου, Μαίρη. Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.