Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κύριοι συγγραφείς: | Νέγρη, Αικατερίνη, Συμεωνίδη, Νικολέττα-Ραφαέλλα |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4423 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εταιρική κοινωνική ευθύνη & επιχειρήσεις
ανά: Ανούσου, Αικατερίνη
Έκδοση: (2017) -
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: πράξεις ευθύνης στην Ελλάδα και παγκοσμίως
ανά: Κρητικού-Κακάκιου, Αικατερίνη
Έκδοση: (2016) -
Εταιρική διακυβέρνηση και εταιρική κοινωνική ευθύνη στον τραπεζικό κλάδο σε περίοδο οικονομικής κρίσης
ανά: Λαμπριτζής, Ιωάννης
Έκδοση: (2018) -
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η περίπτωση του ομίλου ΤΙΤΑΝ
ανά: Μουσταφάϊ, Άντζελα
Έκδοση: (2016) -
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
ανά: Χάλαρης, Αρτέμιος
Έκδοση: (2017)