Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Νέγρη, Αικατερίνη, Συμεωνίδη, Νικολέττα-Ραφαέλλα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4423
_version_ 1780524564223098880
abstract Οι εταιρείες στις μέρες μας επικοινωνούν όλο και περισσότερο μέσω διαδραστικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης για θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έτσι εξετάστηκε εάν η χρήση τέτοιων μέσων είναι επωφελής για τη φήμη μιας εταιρείας. Πραγματοποιήθηκε η ανάθεση ερωτηματολογίου έτσι ώστε να εξεταστούν οι επιπτώσεις των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην εταιρική φήμη. Τα αποτελέσματα μετά από την ανάθεση του ερωτηματολογίου σε εργαζομένους σε διάφορες επιχειρήσεις, υποδεικνύουν ότι η αύξηση της αντιληπτικής διαδραστικότητας οδηγεί σε υψηλότερη αξιοπιστία μηνυμάτων και ισχυρότερα αισθήματα ταυτοποίησης με την εταιρεία, τα οποία επίσης ενισχύουν την εταιρική φήμη. Αυτό το αποτέλεσμα σημαίνει ότι η επικοινωνία και η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης σχετικά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη μπορεί να βελτιώσει την εταιρική φήμη. Αυτό το εύρημα δείχνει ότι, παρά την αποτελεσματικότητα των διαύλων διαδραστικής επικοινωνίας, οι επιχειρήσεις πρέπει να χρησιμοποιούν προσεκτικά τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι να συμβάλει σε αυτό το σώμα γνώσεων, μελετώντας τον αντίκτυπο των στρατηγικών επικοινωνίας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην φήμη των επιχειρήσεων. Δεδομένης της καινοτομίας του ερευνητικού ερωτήματος και της αναδυόμενης φύσης του θεωρητικού πλαισίου, υπάρχει συμμετοχή στη θεωρητική οικοδόμηση μέσω πολλαπλών περιπτωσιολογικών μελετών. Τα αποτελέσματα παρέχουν πληροφορίες για τις προκλήσεις της ανάπτυξης στρατηγικών επικοινωνίας στο διαδίκτυο που επηρεάζουν την εταιρική φήμη.
advisor
author Νέγρη, Αικατερίνη
Συμεωνίδη, Νικολέττα-Ραφαέλλα
author_facet Νέγρη, Αικατερίνη
Συμεωνίδη, Νικολέττα-Ραφαέλλα
author_sort Νέγρη, Αικατερίνη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4423
institution University of West Attica Campus II
keyword Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Εταιρική φήμη
Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Επιχειρήσεις
Φήμη
language Greek
physical 108
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-44232018-12-14T10:41:23Z Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Νέγρη, Αικατερίνη Συμεωνίδη, Νικολέττα-Ραφαέλλα Κυτάγιας, Χρήστος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Κοινωνική Ευθύνη της Επιχείρησης Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Εταιρική φήμη Εταιρική κοινωνική ευθύνη Επιχειρήσεις Φήμη Οι εταιρείες στις μέρες μας επικοινωνούν όλο και περισσότερο μέσω διαδραστικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης για θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έτσι εξετάστηκε εάν η χρήση τέτοιων μέσων είναι επωφελής για τη φήμη μιας εταιρείας. Πραγματοποιήθηκε η ανάθεση ερωτηματολογίου έτσι ώστε να εξεταστούν οι επιπτώσεις των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην εταιρική φήμη. Τα αποτελέσματα μετά από την ανάθεση του ερωτηματολογίου σε εργαζομένους σε διάφορες επιχειρήσεις, υποδεικνύουν ότι η αύξηση της αντιληπτικής διαδραστικότητας οδηγεί σε υψηλότερη αξιοπιστία μηνυμάτων και ισχυρότερα αισθήματα ταυτοποίησης με την εταιρεία, τα οποία επίσης ενισχύουν την εταιρική φήμη. Αυτό το αποτέλεσμα σημαίνει ότι η επικοινωνία και η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης σχετικά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη μπορεί να βελτιώσει την εταιρική φήμη. Αυτό το εύρημα δείχνει ότι, παρά την αποτελεσματικότητα των διαύλων διαδραστικής επικοινωνίας, οι επιχειρήσεις πρέπει να χρησιμοποιούν προσεκτικά τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι να συμβάλει σε αυτό το σώμα γνώσεων, μελετώντας τον αντίκτυπο των στρατηγικών επικοινωνίας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην φήμη των επιχειρήσεων. Δεδομένης της καινοτομίας του ερευνητικού ερωτήματος και της αναδυόμενης φύσης του θεωρητικού πλαισίου, υπάρχει συμμετοχή στη θεωρητική οικοδόμηση μέσω πολλαπλών περιπτωσιολογικών μελετών. Τα αποτελέσματα παρέχουν πληροφορίες για τις προκλήσεις της ανάπτυξης στρατηγικών επικοινωνίας στο διαδίκτυο που επηρεάζουν την εταιρική φήμη. 2018-05-30 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4423 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 108 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4423/4/%ce%a0%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae%20%ce%9d%ce%ad%ce%b3%cf%81%ce%b7-%ce%a3%cf%85%ce%bc%ce%b5%cf%89%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%b7.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Κοινωνική Ευθύνη της Επιχείρησης
Νέγρη, Αικατερίνη
Συμεωνίδη, Νικολέττα-Ραφαέλλα
Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title_full Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title_fullStr Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title_full_unstemmed Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title_short Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title_sort πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Κοινωνική Ευθύνη της Επιχείρησης
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4423