Νέγρη, Α., & Συμεωνίδη, Ν. (2018). Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Νέγρη, Αικατερίνη, και Νικολέττα-Ραφαέλλα Συμεωνίδη. Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Νέγρη, Αικατερίνη, και Νικολέττα-Ραφαέλλα Συμεωνίδη. Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.